tyttö 6kk, reijät korviin Tampereella, kuka laittaa?
Tietääkö kukaan kosmetologia Tampereelta joka laittaa reikiä korviin?
Haluaisin laitattaa ne kosmetologilla, esim. puuduttavan rasvan kanssa ja olisi hygienisempää kuin koruliikkeessa. Tyttö 6kk.
Kommentit (38)
Tampereen paikkoja en tiedä, Turusta kyl ehkä yhden.
Miksiköhän melkein joka paikassa raja on 3v?? Juuri siksi, ettei kaltaisesi urpot saa rääkättyä viatonta ja puolustuskyvytöntä lastaan!
Miksi pitäisi saada korvakorut? Tuskin lapsi niitä haluaa, mutta kai se äidin mielestä on magean näköistä, mitä väliä vaikka lapseen sattuu ja voi tulla ties mitä muutakin..
Vierailija:
ja hyvä niin. silpomistahan toi on.
muualla maailmassa on sotaa, tänne kanssa ja vähän äkkiä!
Sitten ymmärrän kun lapsi osaa edes jotain asiaan sanoa, mutta ennen sitä ei.
syynä se että usein pienemmillä jää sitten se toinen laittamatta kun sattuu liikaa!
Eipä ole 6kk ikäinen niitä reikiä kinumassa.
Meillä tyttö saa halutessaan reiät korviin kun aloittaa koulun.
Toivottavasti kukaan ei ole niin vastuuton että laittaa reiät noin pienelle.
Siis lapsi voi käsillään koittaa repiä korut irti ja laittaa suuhun ja tukhetua. ja miksi ihmeessä ne pitäisi olla? Niin pienillä osilla ei saa edes alle 3v leikkiä. Voi raukkaa kun koittaa nukkua ja korut painaa :/ toiv. ei tukehdu syötyään ne!
kun itse niitä oikeasti haluaa! Ja minimi ikä on se 3v...
Mitä hemmetin iloa VAUVALLA on korvakoruista? Ei se niistä mitään ymmärrä, eikä tosiaan tarvitse edes!
Nyt hän on 4 v 8 kk, eikä korut ole koskaan tarttuneet kiinni mihinkään. Lapsi ei ole repinyt niitä irti. Ne eivät ole painaneet nukkuessa, sillä jos et tiennyt, niin on olemassa myös lapsen korville sopivia koruja joissa ei ole terävää tappia joka painaisi. Korvareiät eivät ole tulehtuneet. Lapsi ei ole syönyt korviksiaan.
Miten tähän asiaan liittyvät kauhuskenaariot " tietää" yleensä parhaiten ne äidit, joiden pienillä tyttärillä EI korvakoruja ole?
Vierailija:
Siis lapsi voi käsillään koittaa repiä korut irti ja laittaa suuhun ja tukhetua. ja miksi ihmeessä ne pitäisi olla? Niin pienillä osilla ei saa edes alle 3v leikkiä. Voi raukkaa kun koittaa nukkua ja korut painaa :/ toiv. ei tukehdu syötyään ne!
Mitä iloa vauvan syödä vaikka jotain vitun maissinaksua kun voi syödä tikkaria. Toiset kun ei suo lapsille mitään iloja. Kaikki tehdään ikärajojen mukaan.
siitä jos äiti polttaa raskauden aikana jne, silloin äiti on itsekäs...
Mikä äiti silloin on kun ei anna lapsen päättää omasta kehostaan? Itsekkyytä on myös se, että lävistää pienen raukan korvat!
Mitä iloa niistä on vauvalle?
Itsekästä laitattaa ne vauvalle kun se on äidin mielestä niin magean näköistä!
Tuttavani laittoi tytölleen kun oli 4kk ja sitten ei suostu verikokeisiin kun lasta sattuu...
Siitä voitte päätellä paljonko korvakorujen laitto sattui ;-)
Niinpä..En tuomitse muita, mutta oma tyttöni saa korvikset sitten, kun itse haluaa ja ei todellakaan vauvana.
SIis ammutaanko vauvallekin vai lävistetään? Voi taivas, eikö lapsi voisi odottaa edes siihen asti, että itse tajuaa?
Korvalehti oli tottakai ensin puudutettu, eikä tyttö inahtanutkaan.
Vierailija:
SIis ammutaanko vauvallekin vai lävistetään? Voi taivas, eikö lapsi voisi odottaa edes siihen asti, että itse tajuaa?
kaikkea hulluutta sitä keksitään ja vielä vauvoille :(
Ne ammuttiin sillä pistoolilla. Itse ampuminen ei sattunut juurikaan, mutta sen jälkeen korvia jomotti melkoisesti parin tunnin ajan. En kyllä haluaisi sellaista kokemusta 4 v. tytölleni vielä tässä vaiheessa... saatika vauvalle...
Haloo siinä teille olisi oikeasti jotain kauhisteltavaa että ihmisen ruumiiseen puututaan tuolla tavalla, voi olla että siinä pilataan tuleva seksielämä.
ja hyvä niin. silpomistahan toi on.