Vain joka 10. vastaantulvassa autossa on kaksi tai useampia matkustajia, suomalainen tykkää ajaa yksin
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tuhlaustahan tuo on. Näin ajattelen aina, kun olen siellä autossa yksin.
No mä olen aina autossakin yksin ja ajattelen usein kuinka turhaa tuhlausta tämä tai kaikki muukin on, kun se on vain yksin mua varten.
Itse nautin yksinajelusta, en todellakaan kaipaa ketään höpöttäjää työpäivän päätteeksi kimppakyyti kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ja suurimman osan matkoista voisi hyvin tehdä pyörällä, kävellen tai julkisella liikenteellä. Mutta ei ei eiiiiiiiii!
Keuhkoatko samoin kuin eliitti ml jatkuvasti lentelevät turhake Sanna Marin lentää Davosiin päättämään miten kurjistaa lue tekemään elämäsi kalliimmaksi? Satoja ellei tuhansia yksityiskoneita ja helikoptereita ilmassa. Tai ilmastokokoukseen, joihin samat porukka lentää ympäri maailmaa taas kerran päättämään miten kurjistaa sinun elämääsi? Arvasinkin että et.Tietenkin keuhkoan. Mitä iniset siellä, mutku mutku, mutku Sannaki!
Olet syddämetön kalergipsykopaatti.
Matkalla töistä päiväkotiin ajan yksin, päiväkodista autooni tulee 2 matkustajaa. Ilman omaa autoa lasten päivähoitoaika olisi klo 5.45 - 19, nyt riittää klo 7.15 - 16.45.
Emme asu korvessa, lähin päiväkoti on meiltä 1,3 km päässä, mutta asumme naapurikunnassa, joten oma kunta ei suostu, että lapset menisivät sinne hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja luonto kiittää...
Älä ääliö ulise siellä neukkukuutiossasi.
Päivän parhaita hetkiä on, kun saa ajella yksikseen ja kuunnella lempimusiikkia. Auto on kuin tehty suomalaiselle.
Minsi mun pitäisi ottaa kyytiini joku muu, jos olen menossa jonnekin autollani? Aika luonnollista, ettå ajan yksin, kun kerran asunkin yksin.
Itse lopetin kimppakyyti hommat siihen kun minä kyllä maksoin osuuteni polttoaine kustannuksista muille mutta muut oli sitä mieltä että niiden ei tarvi maksaa minulle osuuttaan. Nyt saa mennä yksin omalla aikataululla ja tämä tulee halvemmaksi joka tapauksessa
Joskus kuskasin työkavereita töihin, odottelin heitä töihin tullessa ja sieltä lähdettäessä. Eivät koskaan edes ehdottaneet kustannusten jakamista. Enpä arvannut pyytää, olisi tainnut olla jopa laitonta. Vähin äänin lopetin loisten kuskaamisen, Eivät myöskään perään kyselleet, ehkä arvasivat yskän.
Luontohan tykkää hiilidioksidista ja kasvu lisääntyy. Suomalaiset tykkää lämpenevästä ilmastosta. Ajetelkaa luontoa ja ajakaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Luontohan tykkää hiilidioksidista ja kasvu lisääntyy. Suomalaiset tykkää lämpenevästä ilmastosta. Ajetelkaa luontoa ja ajakaa enemmän.
Auto tykkää myös, kun sillä ajetaan.
Kenet sinne autoon pitäisi ottaa mukaan? Jotain ventovieraitako?
Oho Sannan pikkuBitch triggeröityi😭