Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia siitä, kun miehet muuttuvat vittumaisiksi ja kylmiksi, jotta pääsevät naisesta eroon

Vierailija
05.07.2025 |

Kokemuksia. Miehethän harvoin osaavat jättää selkeästi, vaan alkavat perseilemään ja käyttäytymään todella törkeästi, jotta nainen heidät sitten vihdoin jättää ja pääsevät sillä tavoin naisesta eroon.

Miten teitä on kohdeltu tuollasessa tilanteessa? Miten mies alkoi etääntyä, vittuilla, vastata viipeellä viesteihin, mitä tekosyitä oli, ettei ole aikaa jutella, nähdä ja kirjoitella?

Miten sitten jätit miehen? Miten mies reagoi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan hoitaa nämä asiat niiiiin elegantisti ja kypsästi. 

Vierailija
22/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mies lopulta haluaa näennäisen sopueron että maine ei kärsi, ja tieto paskuudesta ei leviä. Jää enemmän tulevia makuja aina uusiin naisiin, joita tieto ei tavoita. Jos sopueroa ei saa,nainen mustamaalataan. Tässä kohtaa kannattaa olla tarkkana. Kaikkia naisia ei voi voittaa. Joskus täytyy hävitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire= ei kiinnosta

Vika on minussa, ei sinussa= mulla on jo muita

Mulla on nyt hyvä olla= mulla on laastari

Vierailija
24/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 10 vuotinen suhde loppui noin.Mies joka aina oli lämmin ja rakastava tuli kotiini , katsoi minua kuin jotain jätettä ja ilmoitti että hän on löytänyt toisen. 

Merkillistä. Olisi voinut olla ystävällinen mutta ei ollut mitään mistä valittaa. Se siitä ja kevyet mullat. 

On vaan ikävää kun ihanat muistot saivat varjon. 

Vierailija
25/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menetti kiinnostuksensa minuun, eikä enää vastannut viesteihini. Siinä se tapailu sitten luontaisesti loppui, vaikeahan tuossa oli enää uusia tapaamisia sopia, kun toinen lopetti kaiken kommunikoinnin.

Vierailija
26/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies menetti kiinnostuksensa minuun, eikä enää vastannut viesteihini. Siinä se tapailu sitten luontaisesti loppui, vaikeahan tuossa oli enää uusia tapaamisia sopia, kun toinen lopetti kaiken kommunikoinnin.

Parempi tuollainenkin kun roikottaja joka lupailee ja valehtelee pitääkseen varalla.

Vierailija
27/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää aikaa viettää aikaa yhdessä, aina kiire muka etätöitä tehden. Ei aikaa kirjoitella, vaikka on online whatsapissa. Viestit lyhenee, harvenee, ei enää kerro elämästään. Välillä heittää lemmenlurituksia, että pysyt koukussa ja sitten taas perään kylmää kohtelua.

Haluaa toisen ottavan eron mutta pysymään koukussa?

Vierailija
28/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Ja lesbomode miesvihaajana hinkkaa tyytyväisenä haarojaan miesvihakimassaan

Vierailija
29/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks alkoi perua yllättäen yhteisesti sovituja menoja. Vastaa viesteihin viikon päästä.

Toinen alkoi ilkeilemään ja muuttui todella hankalaksi. Sai riidan aikaiseksi ihan tavanomaisistakin asioista esim. oliko minun pakko laskea Fairypullo väärinpäin tiskauksen jälkeen. Mitä merkitystä sillä on?