Kokemuksia siitä, kun miehet muuttuvat vittumaisiksi ja kylmiksi, jotta pääsevät naisesta eroon
Kokemuksia. Miehethän harvoin osaavat jättää selkeästi, vaan alkavat perseilemään ja käyttäytymään todella törkeästi, jotta nainen heidät sitten vihdoin jättää ja pääsevät sillä tavoin naisesta eroon.
Miten teitä on kohdeltu tuollasessa tilanteessa? Miten mies alkoi etääntyä, vittuilla, vastata viipeellä viesteihin, mitä tekosyitä oli, ettei ole aikaa jutella, nähdä ja kirjoitella?
Miten sitten jätit miehen? Miten mies reagoi?
Kommentit (29)
monet muutkin toimii näin kun ei vaan enää kiinnosta eivätkä pysty sanomaan suoraan
Ei enää aikaa viettää aikaa yhdessä, aina kiire muka etätöitä tehden. Ei aikaa kirjoitella, vaikka on online whatsapissa. Viestit lyhenee, harvenee, ei enää kerro elämästään. Välillä heittää lemmenlurituksia, että pysyt koukussa ja sitten taas perään kylmää kohtelua.
Ap jätät vaan heti sen sian. Ei hetkeäkään sikamaista kohtelua, se on SÄÄNTÖ!
Ne muuttuu vittumaisiksi kun suhde vakiintuu. Kylmiähän ne on aina paitsi kun nuppi kuumenee viinalla tai sillä, että joku ehdottaa raittiimpaa elämäntapaa.
MIehet ei eroa koska hyötyvät suhteesta ja viihtyvät siinä paremmin kuin sinkkuina. Naiset eroavat, koska suhde mieheen ottaa enemmän kuin antaa ja naiset on onnellisia sinkkuina. Eronneet miehet etsii heti toisen naisen, jonka resursseja alkavat imeä kuin loismonni.
Mies on lihava punkki. Mitä punkille tehdään: se irrotetaan varovasti ja puremakohta puhdistetaan ja tarkkaillaan, ettei siihen tule rengasmainen, laajeneva infektio.
Irrotettu punkki liiskataan vaikka talouspaperin väliin.
Ei mitään kamalan raflaavaa, mutta viimeisen puolen vuoden aikana mies vältteli tapaamisia niin paljon kuin mahdollista ja oli vain kiukkuisena ja hiljaa puhelimella, jos nähtiin. Teki ohareita, perui sovittuja tapaamisiamme, tai lähti kesken kaiken menemään, kun tuli muka jotain muuta pakollista. Halusi, että minä olisin lopulta jättäjän roolissa ja saipa hän lopulta haluamansa. Siinä hukkasi molempien aikaa ihan vain siksi, että ei kehdannut itse nostaa kissaa pöydälle
Varmaan sivistynyt ihminen osaa toimia toisin. Ei menetä mitään?
Mies kohtelee alkuun naista niin kuin itse haluaisi itseä kohdeltavan ja lopuksi mies kohtelee naista niin kuinnainen kohtelee miestä. Jos mies kohtelee sinua huonosti niin kannattaa alkaa miettimään miten itse kohtelee miestä. Miehet kun on yksikertaisia otuksia jotka ei kykene sosiaalisiin peleihin ja kieroiluihin niin kuin naiset kykenevät
Tjaah, minä vain maksaisin samalla mitalla. Olisin vittumainen ja kylmä, mutta en taatusti laittaisi eroa vireille, jos tuo olisi se, mihin mies tähtää, mutta ei saa aikaiseksi.
Kävisin itse ulkona syömässä ja jättäisi kotiaskareet kaikki miehelle.
Se on juuri fiksuinta tehdä itsestään pelle niin välttää monta ongelmaa!
Kyllä tosimies ottaa ja lähtee kun nainen alkaa vittumaiseksi eikä ala mitään neiteilemään.
Mun mies on alkanut just tehdä tuota. Ei ole ilkeä, mutta etäinen ja välinpitämätön. Yleensä aina kaikki muu menee sen edelle että viettäisi aikaa mun kanssa. Ei jaa asioitaan tai kerro elämästään kuin ihan jotain arkisia juttuja.
En itsekään halua nostaa kissaa pöydälle, ollaan menty jo kohta puoli vuotta näin.
Välttelevästi kiintynyt mies joka tavallaan halusi jatkaa, mutta sitten kuitenkin oli kauhean passiivisaggressiivinen ja kylmä ja ilkeä koska häneltä ei olisi saanut vaatia mitään. Ei uskollisuutta, ei rehellisyyttä, ei selkeyttä.
Kun lopulta jätin hänet hän reagoi täysin yllättäen käymällä kimppuuni. Olimme olleet yhdessä kahdeksan vuotta ja hän ei ollut ikinä ennen ollut väkivaltainen :(
Hän sekosi, raivosi, huusi, karjui että olen pilannut hänen elämänsä kun jätän?? Siis vaikka hän teki sanoin ja teoin äärimmäisen selväksi että vaadin liikaa, parempi olisi erota, kesälomaa ei vietetä yhdessä, joulun vietto yhdessä "tuhosi hänen itsenäisyytensä" ja kaikkea muuta sekavaa.
Noh, tästä on pian kolme vuotta ja nykyään olen suhteessa jossa jo asutaan yhdessä ja mies osaa ilmaista tunteensa normaalisti. Mikä helpotus!
Näin kävi juuri tapailumiehen kanssa. Tuli lapsellinen lapanen olo. Kysyin sitten suoraan ja sai kakaistua.
Olin nuoruudessa tuollainen kun en kehdannut sanoa etten halua enää seurustella. Nainen totesi että kyllä hän tietää että haluan jättää hänet. Myöhemmin mietin miten kehtasin vittuilla mutten vain lähteä.
nostooo