Siltatyö, nopeusrajoitus 30 km/h, erittäin kapeat kaistat, miltei peilit osuu yhteen. Niin eiköhän joku aja vastaan 80 km /h
Olin täysin varma, että nyt tulee kolari, että tulee kylkeen tai nokkaan.
Itse ajoin hitaasti 30 km /h, olin puolessa välissä pientä siltaa, kun vastapäätä sillalle tulee kaahari, joka tuli arviolta 80 km / h. Tuli täysillä vastaan ja olin varma, että nyt rytisee. Ajokaistat ovat niin kapeat, että hyvä ettei peilit osu yhteen autojen kohdatessa.
Siitä sujahti ohi, ei osunut. Tuon jälkeen sydän löi tuhatta ja sataa.
On se kummallista, että jos itse suojelee omaa terveyttään ja henkeään, niin sitten voi vammautua loppuelämäksi jonkun idiootin takia. Onneksi nyt ei osunut.
Kommentit (13)
Suomeksi: ajoin autoa, mitään ei tapahtunut, olen traumatisoitunut.
Kyllä, on siinä tilaa ajaa vastakkain, mutta kaistat ovat niin kapeat ja olen siitä monta kertaa ajanut, että autojen kohdatessa ei paljoa jää sivupeileihin hajurakoa. Siksi nopeusrajoitus on siinä syystäkin 30 km / h.
ap
Vierailija kirjoitti:
Panin sun mutsia viimeyönä, hän kertoi kaikki salaisuutesi.
Ja mihinkään et pääse pienellä sillalla väistämään, kun väistötilaa eikä piennarta ole. On vain joki alla ja sillankaiteet heti kiinni kaistassa.
Vierailija kirjoitti:
No olihan siinä sitten tilaa, jos ei osunut.
Mutta jos olisi osunut, olisi tullut vammautuminen, huonolla tuurilla kuolema. Ja autotkin olisi menny paskaksi ja koko loppukesä tai elämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noni, kiva että kasikymppiselläkin on vielä sutinaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on siinä tilaa ajaa vastakkain, mutta kaistat ovat niin kapeat ja olen siitä monta kertaa ajanut, että autojen kohdatessa ei paljoa jää sivupeileihin hajurakoa. Siksi nopeusrajoitus on siinä syystäkin 30 km / h.
ap
No sen verran ainakin jää että voi huoletta ajaa kahdeksaakymppiä.
Ilkkujat taitaa olla kaahareita. Toivottavasti ette sen lopullisen vahingon sattuessa vie muita mukananne.
Ap, varmasti säikäytti. Onneksi selvisit säikähdyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Bemarikuskin logiikka: Pelti ei rytissyt, sakkoa ei tullut, itsellä ei ollut lapsia kyydissä eli vittuakos siinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No sen verran ainakin jää että voi huoletta ajaa kahdeksaakymppiä.
Ihan helvetinmoisella tuurilla tuli tuollaista vauhtia vastaan eikä osunut autooni. Minulla oli vielä lapsikin kyydissä. Se tunne, kun olet "jumissa" keskellä kapeaa siltaa ja näet, että nyt sieltä tulee joku hullu täysillä vastaan etkä voi toivoa kuin parasta. Sydän kirjaimellisesti löi ton jälkeen niin lujaa, että varmaan paitakin tärisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoli kymmenen vuotta sitten ja tuhkattiin, kiva jos kelpas, mutta käypäs lääkärissä
Varmaan joku 18 v just kortin saanu
No olihan siinä sitten tilaa, jos ei osunut.