Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole kovin hyvin asiat.

Vierailija
05.07.2025 |

No ei tässä kovin hyvin ole asiat kyllä, jotain on hyvää toki. No on ollut peliriippuvuutta jo 3-4 v tässä, ikinä ei ennen ollut, sen takia on tullut velkaannuttua jo 20 tuhatta, toki rahaa menny muuhunkin, ei ole oikein osannut rahankaa. No sitten tulee paljo juotua myös alkoholia ja käytyä baareissa, sinne ne rahat menee, tuntuu ettei enää saa mitää, kelkka kääntyny, nuorempana olisi vielä saanut jotain, vähä hävettää, kun ei pääse oikein ylöspäin, kaverit ei niin hyviä, juovat alkoholia monetkin. Nyt mulla on tosiaa velkaa lähemmäs 50 tuhatta, käyn töissä ja ei oikein jää mitään rahaa, että tälläistä mun elämä, tosin on vakityö kyllä. Ja parisuhde on.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo pitää keksii jotain, kai se turha tänne kirjottaa mitää

Vierailija
82/82 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinulla EI ole parisuhdetta, Allu. Olet täällä etsimässä kaljamahaista naista, ja olet myös kertonut meille että olet kokematon seksiasioissa, et oikein osaa huolehtia hygieniasta, et voi mitään pienen munasi koolle, et uskalla puhua naisille jne jne. 

Olet sinänsä symppis tyyppi, mutta lopeta jo tuo valehtelu. 

Vaikka olen rasittava jankuttaja, me pidämme sinusta silti. Ei kai kukaan muuten jatkuvasti kommentoisi, mukaanlukien minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla