Sain perintöä 180 000 e
En tiedä, että miten käytän kun asunto ja auto on.
Kommentit (44)
Mulle tuli 276 000 verottomana. Käytin 260 000 matkoihin, naisiin, lauluun ja kaikkeen sen ympärillä kuuluvaan. Loput tuhlasin.
Ei kiinnosta Martinaa. Vasta jos olisi vähintään yksi nolla lisää.
Tajuavatko i diootit jo mitä tarkoittaa seuraava lause: "en tosin kokenut tarvetta"?
vieläkö on täysi mahdottomuus ymmärtää mitä tuo tarkoittaa? 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosin kokenut. En tosin kokenut. En tosin kokenut.
Meneekö jo jakeluun mitä tämä tarkoittaa??
Silloin ei kokenut, mutta nyt kokee aivan vimmattua tarvetta.
-eri.
En
Tosin
Kokenut
En
Tosin
Kokenut
En
Tosin
Kokenut
Liian vaikeaa ymmärtää?!?!?
Viinaan ja uhkapeleleihin niin kohta ei ole tuota ongelmaa enää.
Vierailija kirjoitti:
En
Tosin
Kokenut
En
Tosin
Kokenut
En
Tosin
Kokenut
Liian vaikeaa ymmärtää?!?!?
Mutta nyt sinulle tuli tarve tulla ylpeilemään sillä perinnölläsi palstalle.
Eli tiivistys: hän sai perintöä 218 000 euroa. Silloin hän ei kokenut tarvetta tulla palstalle ylpeilemään asiasta, mutta sittemmin hänen mielensä alkoi horjua, ja nykyään hän kokee suunnatonta tarvetta tulla palstalle ja kakkia toisten ketjut sekavilla jutuillaan, jotka eivät mitenkään kuulu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Laita muutamaan indeksirahastoon 170 000 euroa ja unohda ne. 10 000 osta itsellesi ja perheelle jotain mukavaa. Matkoja vaikka.
Erittäin hyvin sanottu.
No miten olis vaikka kakkosasunto Välimerellä . Voi vaikka nauttia elämästä . Tai porsche 911 turbo s käytettynä .
Minä sain 420000 euroa. Siitä on jo 10 vuotta. Edelleen en tiedä mitä tehdä. Olen tuhlannut vain 100000 10 vuodessa.
Mulle noi perintötoimistot soittelee jatkuvasti ja jokapäivä , en vastaa en .
Toisilla se raha polttaa reiän taskuun. Pakko tulhalata niin kauan kuin tilillä on ylimääräistä. Vasta kun joutuu vippaamaan ennen tilipäivää on turvallinen olo.
Oma suositus on laittaa matalakuluiseen indeksirahastoon ja/tai säästö(tai määräaikais-)tilille. Sieltä ottaa sitten kun on tarvetta, esim asunnonvaihdon yhteydessä. Jos on kova tarve päästä tuhlaamaan, niin 150k jemmaan ja 30k hupitilille.
Lahjota hyväntekeväisyyteen kun kerta sitä rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Lahjota hyväntekeväisyyteen kun kerta sitä rahaa on.
Miksi? Hukkaan menevät silloin
Ala käyttää huumeita..suosittelen lämpimästi
Osta sitten vaikka loma-asunto Kanarian saarilta. Perusta yritys, pelaa pörssiä. Jokainen on oman onnensa seppä.
KYLLÄ, MINÄ KOIN NYT TARVETTA KERTOA PERINNÖSTÄNI, KUN ALOITTAJA ITSE ALOITTI TÄLLAISEN TYPERÄN KETJUN KOSKIEN TADAA, PERINTÖÄ 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Mikä v ittu siinä on niin vaikeaa ymmärtää?? EN KOKENUT TARVETTA, KOEN NYT TARVETTA. LIIAN VAIKEAA KÄSITTÄÄ?!
KYLLÄ, MINÄ KOIN NYT TARVETTA KERTOA PERINNÖSTÄNI, KUN ALOITTAJA ITSE ALOITTI TÄLLAISEN TYPERÄN KETJUN KOSKIEN TADAA, PERINTÖÄ 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Mikä v ittu siinä on niin vaikeaa ymmärtää?? EN KOKENUT TARVETTA, KOEN NYT TARVETTA. LIIAN VAIKEAA KÄSITTÄÄ?!
I diootteja palsta täynnä.
-sama