Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmas sektio? Miten on sujunut parantuminen leikkaus ym. kokemuksia kaivataan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin nimittäin kysellä viitearvoja kohdunseinämästä lääkäriltä, mutta eivät antaneet mitään arvoja. Kiinnostaisi tietää missä jamassa oma oli 3 sektion jälkeen :)

Ilmis

Vierailija
2/10 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mulla vaan millin paksunen,ei ois kestäny viime raskautta jos ois ollu isompi lapsi tulossa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen sektio aiheutti sen, että istukka oli kiinnittynyt huonosti kohtulihakseen ja irtosi enneaikaisesti. Lapsi pienikokoinen ja lopulta päädyttiin hätäsektioon.

Vierailija
4/10 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toipuminen sujui ihan yhtä mallikkaasti kui edellisilläkin kerroilla. itse leikkaus sitten kesti kauemmin kun kiinnikkeitä oli enemmän, syynä edelliset sektiot. samalla sain tietää että kohtu kestää edelleen raskauksia kunhan odotan 1v ennen kuin raskaudun taas. Muuten se meni saman kaavion mukaan kuin edelliset; toipuminen, haavan paraneminen, maidon nousu ja jälkivuoto.

ihan positiivinen kokemus taas kerran. niin ja kaikki mun sektiot suunniteltuja, kaks ekaa perätilan takia ja kolmas useesti sit automaatttisesti sektio.

Vierailija
5/10 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulossa elokuussa kolmas sektio.

pelottaa ihan vietävästi...

toipunu oon kahdesta todella hyvin vaikka toista leikattaessa oli paljon arpea vastanpeitteissä ja meni aika paljon verta...

onko mahdollista esim ultrata ja katsoa pajonko niitä kiinnikkeitä siel nyt on ?

Vierailija
6/10 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen. Näkee vasta leikkaus hetkellä kiinnikkeiden määrän. Ne kuulma poistetaan aina jokaisen sektion yhteydessä eli varmaa ei ole vaikka viime sektiossa olisikin ollut paljon kiinnikkeitä että myös nyt olisi.

Vierailija
7/10 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kolmas sektio oli tammikuussa ja leikkaus meni iha niinku aikasemminki,mut nyt vaa tehtii strelisaatio koska mun kohtu ei ois enää kestäny uutta raskautta,leikkaava lääkäri ihmetteli että miten se nytkään kesti,oli kuulema kohtulihas jo nii ohut...

mut toivuin tosi hyvin,perjantaina(5.1)leikattiin ja lauantaina(6.1)lähdin kotiin...

Vierailija
8/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin toivuin edellisestä tosi tosi nopeasti mutta siltikin minulle sanottiin että 3 vuorokautta on pakko olla sektion jälkeen valvonnassa.

Vierailija
9/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no multa lekuri vaa kysy et onko kipuja ja sanoin et ei oo ni kotii vaa...

Vierailija
10/10 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisena päivänä sektion jälkeen kotiin. Keski-Suomen Keskussairaalasta. Ei täällä ainakaan tarvinnut seurantaa tuon kauemmin.