Pohjois-afrikkalainen mies?
Onko kukaan naimisissa/avoliitossa sieltä kotoisin olevan kanssa? Millaisia ihmisiä ovat? :)
Kommentit (23)
ja pois en antaisi. Hän arvostaa minua äitinä/vaimona/naisena ja kohtelee hyvin. Rakastava aviomies ja ihana isi. <3
Yksilöitähän hekin ovat, löytyy sekä huonoja että hyviä. Kulttuurierot voivat kyllä olla aika isojakin, mutta sekin riippuu paljon tapauksesta.
Mieheni on pohjoisafrikkalainen ja hyvin meillä pyyhkii :) Mies käy töissä, tekee kotitöitä ja on kaikin puolin kunnollinen. Muuten en kamalasti tunne pohjoisafrikkalaisia Suomessa.
Nistä päin Pohjois-Afrikkaa miehesi on? Minun on Algeriasta.
Sovinisteja ja vaimonhakkaajia? Vain rumat ja lihavat?
Se on jännä homma ettei mieheni sovi tuohon ensimmäiseen kategoriaan ollenkaan enkä minäkään tuohon toiseen. Joten joten.. yleistystäkö taas?
jos molemmat löytäisimme sieltä töitä. Mahdollisesti tulevaisuudessa, saa nähdä.
Molemmilla meillä on täällä Suomessa työpaikat ja kaikin puolin mukava elämä, joten ei ole kiire Marokkoon.
Voisihan tuota Algeriassa asumistakin kokeilla mutta meillä myös työpaikka Suomessa joten ei varmaan ihan lähiaikoina. Muuttamassa ollaan jossain vaiheessa pois Suomesta; mutta onko maa sitten Algeria, joku Euroopan maa tai ihan joku muu, sitä ei vielä tiedä.
ja parempaa miestä saa hakea:) Perhekeskeinen ja kaikin puolin kunnollinen.
Niin, ja minä kyllä olisin aivan varmasti saanut suomalaisen. Huomaa muuten usein, että joitain suomalaisia miehiä kismittää aivan valtavasti
kun liikun yhdessä mieheni kanssa...mistäköhän mahtaa johtua:)!
Ja me asutaan vuorotellen siellä, ja täällä. Sopii meille hyvin, kun omistusasunnot molemmissa maissa. Lapsetkin oppii molemmat kielet (tai no tosin 4 kieltä yhteensä) ja kulttuurin.
Ei tämä Suomi sentään mikään paratiisi ole, ja voitaisi muuttaa Algeriaan pysyvästikin, mutta mulla on kuitenkin välillä ikävä ystäviäni ja perhettäni täällä.
Kiinnostaisiko vaihtaa mailia joskus? Missä päin asustelette? Jos uskallat, niin pistätkö mailiosoitetta tulemaan?
t. Myös algerialaisen puoliso
Oletko tavannut pohjoisafrikkalaisen miehen?
Mutta minun mieheni kyllä vastavuoroisesti makselee veroeuroillaan suomalaisten alkoholin liikakäytöstä ja liikalihavuudesta johtuvien sairauksien hoitoja.
Mutta joillekin suomalaisille näyttää olevan kova pala ottaa ulkomaalaisten maksamia verotuloja vastaan? Mieluummin katsellaan työttömiä niin että saadaan purnata ja syyllistää.
Kaikki Pohjois-Afrikan asukit ovat sovinisteja, rahanahneita naistenhakkaajia. Ja kaikki suomalaismiehet ovat ahkeria, naista kunnioittavia veronmaksajia. *huoh* ja *voih*
mulla monta kaveria joiden miehet on algeriasta ja turkista sekä marokosta. olen sitä touhua katellut niin läheltä etten ikinä itte ottais ulkomaalaista miestä. ei minkään näköistä kunnioitusta vaimoja kohtaan. mutta siis en yleistä. onkohan kamuille vaan sattunu tällaset puolisot.
uskon kyllä että niitä mukaviakin löytyy.
Enemmän tämä turkkilainen mieheni minua kunnioittaa, arvostaa ja ottaa huomioon kuin entinen tamperelainen mieheni. Tekee paljon kotitöitä, osallistuu lastenhoitoon, ja käy toki ihan palkkatyössäkin.
Vierailija:
mulla monta kaveria joiden miehet on algeriasta ja turkista sekä marokosta. olen sitä touhua katellut niin läheltä etten ikinä itte ottais ulkomaalaista miestä. ei minkään näköistä kunnioitusta vaimoja kohtaan. mutta siis en yleistä. onkohan kamuille vaan sattunu tällaset puolisot.
uskon kyllä että niitä mukaviakin löytyy.
Ei se raukka varmaan muitakaan saanut.
Anna Abreulla, Janina Frostellilla, Linda Lampeniuksella, Heini Wathenilla, Armi Kuuselalla ja ties vielä kenellä muulla on ulkomaalainen mies. Sikarumia kaikki nuo naiset, ei ne suomalaista lökäpöksy-kaljamahaa varmaan olisi saaneetkaan ;)
marokkolaisen vaimo liputtaa.. se, millainen ihminen on, riippuu hyvin pitkälti persoonasta, ei maanosasta.. olen tavannut marokkolaisia jotka ovat myös ihan täysin sieltä ja syvältä...
a) Mitä syödään aamupalalla Marokossa, Algeriassa, Tunisiassa? Siis normaali perheissä perinteisesti?
b) Miten hyvin oikeasti ihmiset kokevat osaavansa ranskaa? Opitaanko sitä vasta koulussa? Oppivatko kaikki?
Tyhmiä kysymyksiä mutta vihdoinkin saan ehkä vastauksia. Kiitos jos viitsitte valistaa :)
sellaisia, että naisella ei ole mitään arvoa.