Voi ei kuinka säälittävä lapsi! Hiljainen hissukka joka istuu kirjastossa lukemassa kirjoja!
Naapurissa tuollainen lapsi, kirjastosta kantaa selkä vääränä kirjoja. Aina kalvakka iho, hintelä, silmälasit.
Kommentit (28)
Hyvä ! Ei tuhlaa elämäänsä esim. idioottimaiseen potkupalloon, mopollakaan ajoon.
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei sinulle elämäm koululaiselle sovi.
Tupakalla pitäisi olla, kyä paree on näin.
Ai mitää niiden välissä ei teillä maalaisvanhapiioilla ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo, mutta vastaan silti.
Toisaalta ymmärrän aloittajaa. Lukemisessa ei ole mitään pahaa, mutta tuo että on paljon yksin aiheuttaa ongelmia tulevaisuudessa. Sosiaaliset taidot opetellaan lapsena ja nuorena.
Alapeukuttajat eivät ole itse eläneet yksin lapsena.
Niin mitä ongelmia aiheuttaa yksinolo?Itse olin juuri sellainen lapsi ja olen pärjännyt hyvin,on perhe ja lapsia.Silti viihdyn parhaiten yksin enkä koe tarvetta olla sosiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei sinulle elämäm koululaiselle sovi.
Tupakalla pitäisi olla, kyä paree on näin.
Sori, mut tollasist kakaroist tulee yleensä syrjäytyneit.
Lukemalla oppii asioita (jopa aikuisten asioita), ei tarvi keksiä pyörää joka kerta uudelleen.
Olen kuuskymppiseksi mennessä lukenut tuhansia ja taas tuhansia kirjoja.
Myös vaimon ja pari kakaraa saanut, noinkin huonoista lähtökohdista aloitettuani.
Suosittelen lämmöllä kirjastoa Sinullekin, saatat oppia jotain.
M59
Vierailija kirjoitti:
Lukemalla oppii asioita (jopa aikuisten asioita), ei tarvi keksiä pyörää joka kerta uudelleen.
Olen kuuskymppiseksi mennessä lukenut tuhansia ja taas tuhansia kirjoja.
Myös vaimon ja pari kakaraa saanut, noinkin huonoista lähtökohdista aloitettuani.
Suosittelen lämmöllä kirjastoa Sinullekin, saatat oppia jotain.
M59
Lukeminen on hyvä asia, mutta jos se vie kaiken ajan lapselta, niin silloin lukemisesta on haittaa. Mikäli lapsi ei leiki ikätovereiden kanssa, niin hänestä tulee sosiaalisesti kömpelö.
Omassa suvussa on yksi tällainen tapaus. Nyt hän on jo nuori aikuinen, mutta ei ymmärrä ihmissuhteista yhtään mitään. Haluaisi kuulemma perustaa perheen. Ei vaan löydy kumppania hänelle, koska on niin passiivinen!
Lapseni oli tuollainen kirjastotoukka, ei joutunut huonoon seuraan. Nyt hyväpalkkaisella unelma-alallaan ja matkustelee ympäri maapalloa työn ja harrastusten vuoksi. Yleistietoa on enemmän kuin keskivertoaikuisella. Ujoudesta ei ole enää tietoakaan, sosiaalisempi kuin minä, introvertti.
Hienoa, jos nykypäivän lapsiakin kirjat kiinnostavat, sellaisia on valitettavasti aika harvassa.