Arvon naiset! Kun käytätte pyöräilyshortseja tai lyhyitä shortseja, niin olisi soveliasta istuessa pitää jalat yhdessä, eikä esitellä alapää
Bussissa sain todistaa näkyä, jossa nuorehko nainen istui hajareisin lyhyissä tiukissa shortseissa ja alapää kaikkine ääriviivoinen oli siinä sitten kaikkien silmien edessä.
Kommentit (129)
Hyh hyh, en käytä shortseja. Minusta ei näy mitään epäsopivaa.
Vierailija kirjoitti:
No en minä naisena ja heterona halua katsella naisten alapäitä.
Ap
No, miksi sitten katsoit? Oma katseeni ei kyllä ikinä osu ihmisten alapäähän. Ei sellaista vahingossa tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Otsikosts tippui näköjään pari kirjainta pois. Pitäisi lukea alapäätä
Ap
Korjauskin meni päin vittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap kun ei saa ajatuksiaan irti muiden naisten pilluista sen enempää kuin silmiäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Busseissa penki on peräkkäin, korkeintaan katselit selkänojaa.
Landella on noin mutta ei muualla. Täällä on bussin etupäässä 8 penkkiä vastakkain.
Jos reisissä tatuointeja niin pidemmät housut! luulin, että nainen oli kaatunut pyörällä ja reidet mustelmilla mutta olikin tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
miksi sinä katsot bussissa naisten alapäitä?
Miten niihin kamelinvarpaisiin voi olla kiinnittämättä kukaan huomiota.
Kuvitelkaa jos mies menee tiukoissa pyöräilyshortseissa spreadaamaan julkisiin niin että peniksen ääriviivat erottuvat selkeästi
Kyllä minä ainakin katselen pilluja mielelläni.
Noissa on sekin hyvä puoli että kun nainen nousee pyörän satulaan niin se materiaali venyy ja kuultaa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Naisen shortsinlahkeesta ei kuitenkaan pilkistä mitään ulokketta, kuten miespuolisilta saattaa vilahtaa.
No voi vilahtaa, jos on kunnon outiet.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, miksi sitten katsoit? Oma katseeni ei kyllä ikinä osu ihmisten alapäähän. Ei sellaista vahingossa tapahdu.
Menetkö tuolla ulkona sitten sellaisella tyhjällä npc-katseella joka tuijottaa vaan eteenpäin vai miten et muka havainnoi ympäristöäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap kun ei saa ajatuksiaan irti muiden naisten pilluista sen enempää kuin silmiäänkään.
No kukapa saa? Ite en ainakaan. Lääh Puuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet unohtunut ap ?
Miksi AINA tämä?
Koska naiset ei koskaan tee mitään pahaa, naiset on enkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin katselen pilluja mielelläni.
Noissa on sekin hyvä puoli että kun nainen nousee pyörän satulaan niin se materiaali venyy ja kuultaa läpi.
Olette selkeästi kulttuurin miehiä. Oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän pakko homona kommentoida en minäkään niitä tissejä tai muita katsele, mutta valitettavasti niitä ei voi olla huomaamatta, kun vaatteet on niin pienet
Tuleeko sinulle mitenkä suurena yllätyksenä että naisilla on rinnat ja pillu kun jaksat ällistellä niitä vuosikymmeniä ihan vaatteidenkin läpi?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta katsot silti?
Miksi AINA tämä?