Tajuan kyllä vaikuttajatyön idean, mutta jotenkin korpeaa kun ne kaikki varoissaan olevat on nyt vieneet lapsensa ilmaiseksi Särkänniemeen
Heillä ois ollut varaa ihan maksaakin, kun taas hyvin moni lapsiperhe joutuu jättämään väliin. Houkuttelevista instajulkaisuista huolimatta. Mutta miinhän se menee, että ne kaikkein varakkaimmat saa lopulta suuren osan asioista ilmaiseksi.
Kommentit (8)
Tunnustan: olen kateudesta vihreä, kun nämä bloggarit ja instapimut saavat kaiken mahdollisen ilmaiseksi! Ruoat, kosmetiikan, lasten ja aikuisten vaatteet, pesuaineet, huvipuistot, kesäteatterit, lisäravinteet, lomamatkat, kaiken! Eli me maksajat maksamme heidän huvinsa! Yritän parhaani mukaan boikotoida kaikkia niitä yrityksiä, jotka lahjovat näitä muka-vaikuttajia!
Nyt on myös joitain vaikuttajia Turkissa pr-matkalla
Varakkaimmat? Ei kai ne ole tulolistojen kärjessä kuitenkaan. Itse en kadehdi ollenkaan, sillä en jaksaisi tehdä kaikesta postauksia. Kamala työ ja stressi. Keskityn todella mielelläni asiantuntijatyöhöni ja maksan siitä saadulla korkealla palkalla kaiken mitä haluan.
minä taas en tajua mikä on vaikuttaja, eikä kiinnosta paskaakaan jos joku menee särkänniemeen.
Heille se Särkänniemi tai Linnanmäki on työtä. Ei sitä sillei arvosta kun joutuu menemään ja saa ilmaiseksi.
Nuo kaikki ovat veronalasia tuloja. Turha kadehtia. Usein rahapalkkaa ei edes makseta.
"Mutta miinhän se menee, että ne kaikkein varakkaimmat saa lopulta suuren osan asioista ilmaiseksi."
Vaikuttajat eivät kuitenkaan taida olla niitä kaikkein varakkaimpia, eikä se taida mennä niinkään, että varakkaat saisi asioita ilmaiseksi miksi saisivat?