Trump: Lakipaketti on alku Yhdysvaltain kultaiselle ajalle
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011344785.html
Pikemminkin kultainen suihku amerikkalaisten naamalle. Tosin oranssi pekoni on itse varmasti osallistunut kyseisiin sessioihin monesti jolloin haluaa jakaa tätä kaunista amerikkalaista tapaa kaikille.
Kommentit (26)
Mä oon ottanut sellasen asenteen että hermostun vasta kun Trumps tekee jotain joka vaikeuttaa muun maailman elämää.
Kaikki kaameus mitä se aiheuttaa Usan rajojen sisällä: yritän olla ajattelematta.
Tällä ajatusmallilla tosin on huolestuttavia kytköksiä aikaan juuri ennen toista maailmansotaa🤔
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään Eurooppa katselee tuon putinin pussiin pelaavan ja tuulella käyvän narsistisen sekopään touhua?
Katseltava on kun ei muita kavereita ole.
Usa on kuin se viinaa vetävä naapurin ukko jolla on kellarissa iso osa kylän aseista ja vihollinen on kohta ovella. Pitää vaan pärjätä ja kuunnella sen horinoita. Hymyillä hampaat kireenä.
Eliitti mättää rahaa taskuun, kansa on köyhää ja kipeetä.
Mutta kuten yksi republikaanipoliitikko sanoi: we re all going to die.
Totta. Eliitti vaan elää pudempään ja paremmin.
Maaseudulla aletaan jo sulkea sairaaloita medicaid leikkausten vuoksi. Sitä saa mitä tilaa. Todellakin samaa politiikkaa kun meidän maanpetturi-hallitus tekee täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hitlerin vastustajista on varmaan tuntunut täsmälleen samalta kuin nyt. On totaalisen hämmentävää kuinka tuota puppua voi kukaan uskoa.
Puhutaanko nyt Hitlerin saksalaisista seuraajista EU:n Merkel ja Ursula Von Der Leyen? Tuhoisan Islami-muslimi invaasion tuojat EU maihin
Trumpilla on varmaan teltta ja makuubussi firmojen osakkeita. Sillä alalla ainakin kasvua piisaa, kun tämän kultaisen suihkun "ansiosta" katujen asukkaat lisääntyy miljoonilla. Tosin heillä tuskin on varaa enää edes makuupusseihin, teltoista puhumattakaan, vaan joutuvat tyytymään pahvilaatikoihin.