Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten usein masturboit, ikäsi, millä

Vierailija
04.07.2025 |

ja missä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 krt viikossa, 31, sormet ja tai vibra, sohva, sänky tai suihku.

Vierailija
2/22 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin ainakin kerran. Sormet, dildo, satisfyer ja yleensä sohvalla ja sängyssä. N 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin, useimmiten apuna Wand sauva.

Vierailija
4/22 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin, useimmiten apuna Wand sauva.

Missä asennossa on helpoin saada orgasmi ?

Vierailija
5/22 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tällä tiedolla teet? Vai vertaatko itseäsi muihin? Ja sormillani tai dildolla. Yleensä katson peilistä. Kerran päivässä, joskus kaksi

N64

Vierailija
6/22 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tällä tiedolla teet? Vai vertaatko itseäsi muihin? Ja sormillani tai dildolla. Yleensä katson peilistä. Kerran päivässä, joskus kaksi

N64

Tuntuu hyvältä kuulla että esim. sinäkin saat nautintoa jopa päivittäin ja tuo peili juttu saa mukavasti itselläkin kihelmöintiä alapäähän.

Vierailija
7/22 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes päivittäin ainakin kerran. Sormet, dildo, satisfyer ja yleensä sohvalla ja sängyssä. N 37

Otatko dildon käyttöön lisänä vibrant kanssa tuleeko orgasmi silloin helpommin ?

Vierailija
8/22 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaksi viikossa, sängyssä tai sohvalla. Olen kontillani ja työntelen isoa kurkkua sisääni, kun olen lauennut käytän kurkun salaattiin.

N.19

Vierailija
9/22 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helposti annatte vieraalle jos tulis sattumalta kylään vai onko masturbointi se juttu?

Vierailija
10/22 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa viikossa,omin sormin ja joskus katselen peilistä!N65

Vierailija
11/22 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-4 kertaa viikossa,omin sormin ja joskus katselen peilistä!N65

Mielikuva sinusta peilin edessä saa kalun kovaksi kun mietin nautiskeluasi.

Vierailija
12/22 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kaksi viikossa, sängyssä tai sohvalla. Olen kontillani ja työntelen isoa kurkkua sisääni, kun olen lauennut käytän kurkun salaattiin.

N.19

Onko salaatit tehty jo tänään vai vieläkö nautit kontillasi ?

Vierailija
13/22 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.19

Taas tätä typeryyttä

Vierailija
14/22 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.19

Taas tätä typeryyttä

Ei se ole typeryyttä, ne kurkut on niin mahtavan kokoisia ja salaatin teen tietenkin vaan itselleni ja pesen todella hyvin.

N.19

Vierailija
15/22 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä se on pillu pillussaan

Vierailija
16/22 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.19

Taas tätä typeryyttä

Ei se ole typeryyttä, ne kurkut on niin mahtavan kokoisia ja salaatin teen tietenkin vaan itselleni ja pesen todella hyvin.

N.19

Tuntuuko kurkun koko hyvältä joko paksumpi vai ohut ja sormetatko samanaikaisesti kun käytät kurkkua vaginassa ?

Vierailija
17/22 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.19

Taas tätä typeryyttä

N.19

Tuntuuko kurkun koko hyvältä joko paksumpi vai ohut ja sormetatko samanaikaisesti kun käytät kurkkua vaginassa ?

Tykkään oikein pitkistä ja paksuista, en sormeta samalla vaan rajusti työntelen sisääni, en tosin aina saa orgasmia.

N.19

Vierailija
18/22 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.19

Taas tätä typeryyttä

N.19

Tykkään oikein pitkistä ja paksuista, en sormeta samalla vaan rajusti työntelen sisääni, en tos

Oletko tänään nauttinut kuumista hetkistä ? On tosi kiihoittavaa ajatella nautiskeluasi !

Vierailija
19/22 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.19

Taas tätä typeryyttä

N.19

Tykkään oikein pitkistä ja paksuista, en sorme

Kun kirjoitin ton vastauksen, kiihotuin niin paljon, että oli pakko tyydyttää itseni, nyt laukesin todella rajusti ja menin vähän toisiin maailmoihin. Olin varmaan huomaamatta työnnellyt liian kovaa, koska kun täysi tietoisuus palasi, tuntui syvällä pillussa pientä kipua.

N.19

Vierailija
20/22 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.19

Taas tätä typeryyttä

N.19

Tuntuiko kookas muuten hyvältä, onnistuiko saamaan orgasmin ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä