Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Testi: oletko tyypillinen palstanainen? Kuinka moni näistä pätee sinuun!?

Vierailija
03.07.2025 |

1. Olen johtavassa asemassa kansainvälisissi tehtävissä kansainvälisessä yrityksessä ja teen töitä kansainvälisten ihmisten kanssa

2. Minulla tai perheelläni on vähintään 1ME nettovarallisuus ja olen aatelissukua

3. Asun ulkomailla arvostetussa maassa, arvostetussa kaupungissa ja arvostetulla alueella

4. Olen nyt kauniimpi ja hyväkroppaisempi kuin nuorempana

5. Älykkyysosamääräni on huomattavan korkea. Olen myös vahva ja atleettinen ja sosiaalisesti lahjakas

6. En harrasta pakettimatkailua, vaan reppureissaan Pohjois-Korean vuoristossa tai sitten käyn viiden tähden luksuslomilla 

7. Mieheni on menestynyt, pitkä, tumma ja komea alfauros mutta myös täydellinen perheenisä

8. Mieheni arvostaa sitä, että juoksin juoksuni

9. Seksikumppanini olivat tavismiehiä, mutta parisuhteeseen kelpasi vain huipputasokas mies

10. Palstailen vain läpällä kerran pari vuodessa

Kuinka moni osui?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt osui ja upposi 😂😂😂 Hyvä ap!!

Vierailija
22/23 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"5. Älykkyysosamääräni on huomattavan korkea. Olen myös vahva ja atleettinen", mutta en ollenkaan ole sosiaalisesti lahjakas

Ainut väittämä, mikä edes osittain pätee minuun.

Kyselyssä ei ollut vaihtoehtoa "0,75"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt ap, kriteerisi aiheuttivat lähinnä huutonaurukohtauksen.

Siksipä vastaus on 10. Ehdottomasti. Tosin listasta puuttui, että toimitusjohtajamies tuo 3ea eri leikkelettä ökykaupasta, sekin olisi pitänyt paikkansa noitten muitten väittämien lisäksi.