Testi: oletko tyypillinen palstanainen? Kuinka moni näistä pätee sinuun!?
1. Olen johtavassa asemassa kansainvälisissi tehtävissä kansainvälisessä yrityksessä ja teen töitä kansainvälisten ihmisten kanssa
2. Minulla tai perheelläni on vähintään 1ME nettovarallisuus ja olen aatelissukua
3. Asun ulkomailla arvostetussa maassa, arvostetussa kaupungissa ja arvostetulla alueella
4. Olen nyt kauniimpi ja hyväkroppaisempi kuin nuorempana
5. Älykkyysosamääräni on huomattavan korkea. Olen myös vahva ja atleettinen ja sosiaalisesti lahjakas
6. En harrasta pakettimatkailua, vaan reppureissaan Pohjois-Korean vuoristossa tai sitten käyn viiden tähden luksuslomilla
7. Mieheni on menestynyt, pitkä, tumma ja komea alfauros mutta myös täydellinen perheenisä
8. Mieheni arvostaa sitä, että juoksin juoksuni
9. Seksikumppanini olivat tavismiehiä, mutta parisuhteeseen kelpasi vain huipputasokas mies
10. Palstailen vain läpällä kerran pari vuodessa
Kommentit (23)
Sori nyt ap, kriteerisi aiheuttivat lähinnä huutonaurukohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt ap, kriteerisi aiheuttivat lähinnä huutonaurukohtauksen.
Hymyilee ulkoa, itkee sisällä😱
Ainoa, joka osui, oli tuo puolisokohta. Eli jos meikäläistä katsotaan, niin mitenkään muuten en ole ihailtava, mutta olen sentään kelvannut A-luokan miehelle. :D
Minulla täyttyy vain kaksi, vaihtoehdot 4 ja 7.
En voi vastata, kun ei pidä yksikään. Puuttuu vaihtoehto? Oletko hullu?
Miehenä voin sanoa, että 4. osuu yhteen naiseen sadasta. Viimeistään kun katsotaan bikineissä peilin edessä.
2 ja 7 pätee, mutta eihän kukaan sitä usko :)
Mihin sinä tätä tilastoa tarvitset?
Yksi osui, mieheni on komea, tumma, pitkä ja ammatiltaan neurologian erikoislääkäri ja aivan huippu isä lapsillemme ja puoliso minulle.
Minä olen itse tällainen Tanja Tavis, vähän väsynyt tavallinen äiti silmäpusseineni ja selluliitteineni. Aasian reppureissut nuorempana heitetty, nykyään riittää etelä-ranskalainen viinitila ja lapsenvahti.
Älykkyysosamääräni on huomattavan korkea mutta en kyllä ole sosiaalisesti lahjakas. Olen myös hoikempi ja treenatumpi kuin vaikka teininä tai parikymppisenä mutta näytän ihan ikäiseltäni. Oispa milli omaisuutta 🐀
No niin. Ap:lla on taas yksi naiseton viikonloppuja tekemiset vähissä. Voimia!
Ei oikein mikään. Ehkä 9 osuu noista lähimmäksi totuutta, jos joku pitäisi valita, mutta sitähän tässä ei kysytty.