Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion kosia miestäni lomamatkalla

Vierailija
03.07.2025 |

Lähdemme kuukaudeksi Italiaan syyskuussa. Ajattelin kosia matkan aikana. Mies rakastaa auringonlaskuja. Olemme Sardiniassa ensimmäisen osuuden matkasta. Siellä on upeita maisemia ja auringonlaskuja ei varmastikaan vaikea löytää :)

Onko teillä vinkkejä kosintaan? En koskaan ajatellut meneväni kihloihin. Nyt on vaan sellainen tunne että tämän haluan tehdä. Olen umpirakastunut. Mieheni on paras ystäväni, kaikki perheessäni rakastavat häntä. Minäkin hänen perhettään. Meillä on paljon rakkautta, kunnioitusta ja hauskanpitoa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Oletko varma, että et haluaisi odottaa, että mies kosii?

Mäkin olin päätäpahkaa umpirakastunut ja kosin miestä ja hän torjui minut.

Eli varaudu torjuntaan myös (ei ole mitään takeita, että kosintaan aina siis vastattaisiin myöntävästi). Ja voin sanoa, että se torjunta on sitten melko musertava kokemus.

No toi mua just pelottaa myös :D Mutta jotenkin olen varma. Plus miehen täti, sisko ja serkku olivat vahvasti kosimisen kannalla. Haluaisin tehdä sen mutta pelottaa myös jos loma alkaa farssiin 😂 ap

Oliko edes se serkku mies vai päättekö naisten kesken kunnkaikki me tiedämme että naiset sukulaisetkin haluaa vain miehen kustannuksella naisen parasta. Nainen on aina naisen puolella ja

Tämä kuulostaa nyt trollilta

Vierailija
22/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on epätoivoista 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Oletko varma, että et haluaisi odottaa, että mies kosii?

Eli varaudu torjuntaan myös (ei ole mitään takeita, että kosintaan aina siis vastattaisiin myöntävästi). Ja voin sanoa, että se torjunta on sitten melko musertava kokemus.

No toi mua just pelottaa myös :D Mutta jotenkin olen varma. Plus miehen täti, sisko ja serkku olivat vahvasti kosimisen kannalla. Haluaisin tehdä sen mutta pelottaa myös jos loma alkaa farssiin 😂 ap

Oliko edes se serkku mies vai päättekö naisten kesken kunnkaikki me tiedämme että naiset sukulaisetkin haluaa vain miehen kustannuksel

Ai koska poikkeaa normista?

Vierailija
24/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan! Oletteko puhuneet naimisiin/kihloihin menosta? Olisi hyvä tietää about mitä mieltä toinen on, ettei ala turhaan kosimaan ja tulee kamala pettymys. Lisäksi monet miehet haluaa hoitaa kosimisen ja ottavat pahasti itseensä jos nainen kosii.

Vierailija
25/25 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

. . .ja kysyt vinkkejä kosintaan?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi