Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion kosia miestäni lomamatkalla

Vierailija
03.07.2025 |

Lähdemme kuukaudeksi Italiaan syyskuussa. Ajattelin kosia matkan aikana. Mies rakastaa auringonlaskuja. Olemme Sardiniassa ensimmäisen osuuden matkasta. Siellä on upeita maisemia ja auringonlaskuja ei varmastikaan vaikea löytää :)

Onko teillä vinkkejä kosintaan? En koskaan ajatellut meneväni kihloihin. Nyt on vaan sellainen tunne että tämän haluan tehdä. Olen umpirakastunut. Mieheni on paras ystäväni, kaikki perheessäni rakastavat häntä. Minäkin hänen perhettään. Meillä on paljon rakkautta, kunnioitusta ja hauskanpitoa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa yritti oma tyttöystävä vaikka varsin hyvin tietää että en suostu koskaan kihloihin enkä naimisiin. Pettymys olis köskin kosketeltavaa kun sanoin ei

Vierailija
2/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ajatus ja toteutus etenkin verrattuna omaan kosintaani. Saivartelijana vain kysyn, että aiotko kysyä miestä menemään naimisiin vai kihloihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa yritti oma tyttöystävä vaikka varsin hyvin tietää että en suostu koskaan kihloihin enkä naimisiin. Pettymys olis köskin kosketeltavaa kun sanoin ei

Ymmärrän. Saanko kysy että miksi et suostunut? Jos rakastat häntä? Tai ymmärrän jos ei halua naimisiin. En minäkään välttämättä. Kihlaus on enemmänkin osoitus rakkaudesta. Sitoutumisesta. Ei lupaus avioliitosta. Näen sen niin että voimme pitää mieluisemme häät tai jättää pitämättä. Ap

Vierailija
4/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Oletko varma, että et haluaisi odottaa, että mies kosii?

Mäkin olin päätäpahkaa umpirakastunut ja kosin miestä ja hän torjui minut.

Eli varaudu torjuntaan myös (ei ole mitään takeita, että kosintaan aina siis vastattaisiin myöntävästi). Ja voin sanoa, että se torjunta on sitten melko musertava kokemus.

Vierailija
5/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. Kosiminen on miehen tehtävä.

Vierailija
6/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se munasolu jahtaa siittiötä. Vässykän miehen olet löytänyt, mutta jos se kelpaa sulle, niin mikäs siinä. Kysyitkö äidiltä jo pojan kättä?

Vierailija
7/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosinta reissun alussa... Tosi hieno suunnitelma - jos hän sanoo kyllä. Jos sanoo ei, niin miten käy loppumatkan...? 

Vierailija
8/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Oletko varma, että et haluaisi odottaa, että mies kosii?

Eli varaudu torjuntaan myös (ei ole mitään takeita, että kosintaan aina siis vastattaisiin myöntävästi). Ja voin sanoa, että se torjunta on sitten melko musertava kokemus.

No toi mua just pelottaa myös :D Mutta jotenkin olen varma. Plus miehen täti, sisko ja serkku olivat vahvasti kosimisen kannalla. Haluaisin tehdä sen mutta pelottaa myös jos loma alkaa farssiin 😂 ap

Vierailija
9/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on ennen muuta lainopillinen sopimus omaisuuden jakamisesta. Sitä ei moni avioon haikaileva tule ajaltelleeksi. 

Vierailija
10/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkan alussa ei kannata. Lopussa ehkä. 50/50  chans

Vierailija
11/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ajatus ja toteutus etenkin verrattuna omaan kosintaani. Saivartelijana vain kysyn, että aiotko kysyä miestä menemään naimisiin vai kihloihin?

Kihloihin, se on pienempi kynnys :D Ap Siitä voidaan sitten mennä naimisiin jos siltä tuntuu.

Vierailija
12/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kuitenkin peto sängyssä ja 20 cm muna? Kun nämä muut miehen velvollisuudet tuntuvat jäävän naisen harteille, niin kai se jotenkin edes kompensoituu?

Vierailija
13/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Saanko kysy että miksi et suostunut? Jos rakastat häntä? Tai ymmärrän jos ei halua naimisiin. En minäkään välttämättä. Kihlaus on enemmänkin osoitus rakkaudesta. Sitoutumisesta. Ei lupaus avioliitosta. Näen sen niin että voimme pitää mieluisemme häät tai jättää pitämättä. Ap

Sano yksikin positiivinen asia mikä miehelle tulee avioliiton myötä jos vertaa parisuhdetta ja avioliittoa? Velvollisuuksia ja vastuita ja kustannuskia tulee aivan järkyttävästi lisää ja jos avioliittoon ryhtyy mutta mitäön positiivista ei siittä miehelle tule. 

Vierailija
14/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kosi matkan alussa.  Katsele vielä matkan ajan.  Jos ole matkan lopussa vakuuttunut, ja ellei hän matkan aikan itse kosi, niin siitä vaan, mutta älä pilaa matkaanne, vaikka idea tuntuisi nyt hyvältä.  Kihlaus on avioliittolupaus.

Vierailija
15/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toi mua just pelottaa myös :D Mutta jotenkin olen varma. Plus miehen täti, sisko ja serkku olivat vahvasti kosimisen kannalla. Haluaisin tehdä sen mutta pelottaa myös jos loma alkaa farssiin 😂 ap

Oliko edes se serkku mies vai päättekö naisten kesken kunnkaikki me tiedämme että naiset sukulaisetkin haluaa vain miehen kustannuksella naisen parasta. Nainen on aina naisen puolella ja nainen tukee aina toista naista jos "vastassa" on mies

Vierailija
16/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano yksikin positiivinen asia mikä miehelle tulee avioliiton myötä jos vertaa parisuhdetta ja avioliittoa? Velvollisuuksia ja vastuita ja kustannuskia tulee aivan järkyttävästi lisää ja jos avioliittoon ryhtyy mutta mitäön positiivista ei siittä miehelle tule. 

itse tein lapsen suomalaisen naisen kanssa, ja nyt elämäni on helvettiä, vaikka lastani rakastsn yli kaiken

Vierailija
17/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko vielä hänen kanssaan tuon kokemuksen jälkeen?

Vierailija
18/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
19/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko edes se serkku mies vai päättekö naisten kesken kunnkaikki me tiedämme että naiset sukulaisetkin haluaa vain miehen kustannuksella naisen parasta. Nainen on aina naisen puolella ja nainen tukee aina toista naista jos "vastassa" on m

Itseasiassa mies, ja hän haluaa olla morsiusneitoni 😂 ap

Vierailija
20/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies kuitenkin peto sängyssä ja 20 cm muna? Kun nämä muut miehen velvollisuudet tuntuvat jäävän naisen harteille, niin kai se jotenkin edes kompensoituu?

Seksistä ei voi valittaa. Päivittäin, lähestulkoon. Ja iso on. Käyrä.. kiva :p