Miten selviätte siitä, kun online-suhteessa kuukausi kuukaudelta toinen etääntyy?
Ja siis online suhde on kestänyt monta vuotta jo.
Miten miehet ovat jättäneet teidät online suhteissa?
Kommentit (28)
Mikä ihme on online-suhde? Kirjekaveri?
Ei ollut ongelmaa. Koska yritin päästä itsekin irti, jos toisesta paljastui kummallisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan joo, mutta netissä siis. Ja päivittäinen yhteydessä, kirjoittelua, ajatusten ja kuvien sekä videoiden vaihtoa. Monta vuotta jo.
ap
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Toi on netissä varsin yleistä. Naiset olettaa että miehet jää kirjoittamaan niille kuukaudesta toiseen.
No miksette ole tavanneet, jos vuosia jo tunnettukin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Toi on netissä varsin yleistä. Naiset olettaa että miehet jää kirjoittamaan niille kuukaudesta toiseen.
Minun tapauksessani tätä on kestänyt jo 5 vuotta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hän asuu Ukrainassa ja siellä on maastapoistumieskielto miehille. Emme ehtineet tavata ennen sotaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi?
Ajattelitko, että jatkatte vaan yhteydenpitoa koko loppuelämän tapaamatta toisianne?
Ehkä se toinen haluaa oikean suhteen? Ehkä joku jo kiikarissa?
Vuosikausia kestänyt online suhde = vuosikausia kestänyt oman elämän tuhlaaminen mielikuvituskumppaniin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Toivottavasti et usko, että tuo on parisuhde. Mies harvemmin pystyy platoniseen suhteeseen.
Eikö ole käynyt mielessä käydä tapaamassa miestä Ukrainassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän asuu Ukrainassa ja siellä on maastapoistumieskielto miehille. Emme ehtineet tavata ennen sotaa.
ap
Trolollolloo.. on varmaan muutakin mielessä Ukrainassa kuin joku online suhde,jos aloitus olisi edes totta...
Vierailija kirjoitti: Eikö ole käynyt mielessä käydä tapaamassa miestä Ukrainassa?
Ajatus oli tavata, mutta sitten tuli sota.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan joo, mutta netissä siis. Ja päivittäinen yhteydessä, kirjoittelua, ajatusten ja kuvien sekä videoiden vaihtoa. Monta vuotta jo.
ap
Tyhjää haaveilua. Kannattaa ennemmin satsata oikeaan elämään.
Minä jätin miehen, vaikka olisihan se ollut hienoa olla sulho toiselta puolelta maapalloa asti mutta ei hän antanut niin luotettavaa kuvaa että sellaiseen olisi voinut heittäytyä ja alkaa vaikka jotain tapaamisia suunnittelemaan tms