Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koin myötähäpeää hesarintyrkyttäjien puolesta :( epätoivoiset kesätyöläisnuoret melkein itkivät kun ihmiset kääntyivät pois ja kavahtivat

Vierailija
03.07.2025 |

Kova koulu nuorelle ja innokkaalle ja sitten toteaakin työntäneensä käden syvälle sinne itseensä :( 

hesarin sietäisi hävetä mihin he pakottavat nuoria!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen median haukkuminen ja kaataminen on epäisänmaallista. Naapurin agendaa ajavat.

Näitä on palstalla.

Miltei kaikki Persumielipiteet ovat.

Vierailija
22/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan joku halua lukea sanomalehteä nettiuutisten sijaan. Koet myötähäpeää jotain nuoria kohtaan jotka tuolla työskentelevät, minä koen myötähäpeää sinua kohtaan. Anna toisten elää ja olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen median haukkuminen ja kaataminen on epäisänmaallista. Naapurin agendaa ajavat.

Näitä on palstalla.

Onko mihin tahansa suomalaiseen asiaan/tuotteeseen kriittisesti suhtautuminen epäisänmaallista?

Vierailija
24/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan joku halua lukea sanomalehteä nettiuutisten sijaan. Koet myötähäpeää jotain nuoria kohtaan jotka tuolla työskentelevät, minä koen myötähäpeää sinua kohtaan. Anna toisten elää ja olla rauhassa.

Kannata Persun provosta välittää....

Vierailija
25/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En häpeä työtä tekeviä nuoria. Kohtelen kunnioituksella!!

Hattua voisin nostaa jos olis hattu.

Vierailija
26/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaa luonnetta?

Vierailija
27/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannata Persun provosta välittää....

Provoilla saa näkyvyyttä tälle Suomen kulttuurin, kielen ja median haukkumiselle. Näitä on palstalla paljon. Jostainhan ne tulee. 

Asiallinen kritiikki erikseen mutta tälläinen asiaton kommentointi ja provoilu ei sitä ole.

Vierailija
28/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ständimyyjät eivät tajua sitä, että ständillä myyjät vaihtuvat jatkuvasti, mutta samaa tuotetta tarjotaan päivittäin ohikulkeville ihmisille, jotka käyvät lähikaupassaan joka päivä. 

Vierailija
29/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko Kevätmehiläisen? :) Sitä oli sööttiä myydä ihmisille.

Vierailija
30/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on palstalla.

Suomalainen media? Kun ulkomailta ohjeistetaan ja builderperkeleiden kokouksissa käydään ottamadsa käskyjä miten kansaa pitää nyt aivopestä..

Vierailija
31/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoren pitäisi myös osata käyttää hakukonetta ja arkijärkeä ja tietää mitä hesari on ja mitä hesari ajaa.

Hesarille työskenteleminen voi olla myös oikeasti mainehaitta tulevaisuudessa. Tämä pitää muistaa.

Tää naurattaa vielä huomennakin 

Vierailija
32/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesari on hyvä lehti. Suosittelen. Itse luen tabletilla. Ja sellaistahan se lehtitilauksien kaupittelu on. Pettymyksiä ja pahaa mieltä. Kauppakeskuksessa ehkä harva ihminen pysähtyy tilauksia tekemään. Tästä on turha nuorten ottaa itseensä.

CAMAAN ole tosissasi, älä ole troilli :(

ole ihminen!

Vierailija
33/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nuoret tuhosivat itsetuntoaan livenä. Sinä miekkailet virtuaalipalstalla internetissä ja keräät jotain hyvepisteitä kuplaasi.

Vierailija
34/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mieluummin kelarotta joka etsii muita töitä kuin menen mihinkään kadulle/puhelimeen tyrkyttämään ihmisille yhtään mitään. Vihoviimeistä hommaa mikä varmasti syö sisältä.

Vierailija
35/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoren pitäisi myös osata käyttää hakukonetta ja arkijärkeä ja tietää mitä hesari on ja mitä hesari ajaa.

Hesarille työskenteleminen voi olla myös oikeasti mainehaitta tulevaisuudessa. Tämä pitää muistaa.

Tää naurattaa vielä huomennakin 

CV:ssä kyseisenlainen toiminta ei naurata ketään. 

Vierailija
36/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan noita halua. Maksaa pitäisi?

Jotkut jopa tilaavat kestona. Noloa sakkia jos omilla rahoillaan maksavat.

Mitä sitten itse tilaatte? Jotain Vauva-palstan suuret tietäjät (ainoat oikeat mielipiteet) -julkaisua? Noloa sakkia itse olette.

Vierailija
37/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko Kevätmehiläisen? :) Sitä oli sööttiä myydä ihmisille.

Se oli kylläkin Kevätpörriäinen.

Vierailija
38/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnan arvostetuin media. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi