Koin myötähäpeää hesarintyrkyttäjien puolesta :( epätoivoiset kesätyöläisnuoret melkein itkivät kun ihmiset kääntyivät pois ja kavahtivat
Kova koulu nuorelle ja innokkaalle ja sitten toteaakin työntäneensä käden syvälle sinne itseensä :(
hesarin sietäisi hävetä mihin he pakottavat nuoria!
Kommentit (38)
Voihan joku halua lukea sanomalehteä nettiuutisten sijaan. Koet myötähäpeää jotain nuoria kohtaan jotka tuolla työskentelevät, minä koen myötähäpeää sinua kohtaan. Anna toisten elää ja olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen median haukkuminen ja kaataminen on epäisänmaallista. Naapurin agendaa ajavat.
Näitä on palstalla.
Onko mihin tahansa suomalaiseen asiaan/tuotteeseen kriittisesti suhtautuminen epäisänmaallista?
Vierailija kirjoitti:
Voihan joku halua lukea sanomalehteä nettiuutisten sijaan. Koet myötähäpeää jotain nuoria kohtaan jotka tuolla työskentelevät, minä koen myötähäpeää sinua kohtaan. Anna toisten elää ja olla rauhassa.
Kannata Persun provosta välittää....
Vierailija kirjoitti:
Sama. En häpeä työtä tekeviä nuoria. Kohtelen kunnioituksella!!
Hattua voisin nostaa jos olis hattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannata Persun provosta välittää....
Provoilla saa näkyvyyttä tälle Suomen kulttuurin, kielen ja median haukkumiselle. Näitä on palstalla paljon. Jostainhan ne tulee.
Asiallinen kritiikki erikseen mutta tälläinen asiaton kommentointi ja provoilu ei sitä ole.
Nuoret ständimyyjät eivät tajua sitä, että ständillä myyjät vaihtuvat jatkuvasti, mutta samaa tuotetta tarjotaan päivittäin ohikulkeville ihmisille, jotka käyvät lähikaupassaan joka päivä.
Muistatteko Kevätmehiläisen? :) Sitä oli sööttiä myydä ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen median haukkuminen ja kaataminen on epäisänmaallista. Naapurin agendaa ajavat.
Näitä on palstalla.
Suomalainen media? Kun ulkomailta ohjeistetaan ja builderperkeleiden kokouksissa käydään ottamadsa käskyjä miten kansaa pitää nyt aivopestä..
Vierailija kirjoitti:
Nuoren pitäisi myös osata käyttää hakukonetta ja arkijärkeä ja tietää mitä hesari on ja mitä hesari ajaa.
Hesarille työskenteleminen voi olla myös oikeasti mainehaitta tulevaisuudessa. Tämä pitää muistaa.
Tää naurattaa vielä huomennakin
Vierailija kirjoitti:
Hesari on hyvä lehti. Suosittelen. Itse luen tabletilla. Ja sellaistahan se lehtitilauksien kaupittelu on. Pettymyksiä ja pahaa mieltä. Kauppakeskuksessa ehkä harva ihminen pysähtyy tilauksia tekemään. Tästä on turha nuorten ottaa itseensä.
CAMAAN ole tosissasi, älä ole troilli :(
ole ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Ne nuoret tuhosivat itsetuntoaan livenä. Sinä miekkailet virtuaalipalstalla internetissä ja keräät jotain hyvepisteitä kuplaasi.
Itse olen mieluummin kelarotta joka etsii muita töitä kuin menen mihinkään kadulle/puhelimeen tyrkyttämään ihmisille yhtään mitään. Vihoviimeistä hommaa mikä varmasti syö sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren pitäisi myös osata käyttää hakukonetta ja arkijärkeä ja tietää mitä hesari on ja mitä hesari ajaa.
Hesarille työskenteleminen voi olla myös oikeasti mainehaitta tulevaisuudessa. Tämä pitää muistaa.
Tää naurattaa vielä huomennakin
CV:ssä kyseisenlainen toiminta ei naurata ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan noita halua. Maksaa pitäisi?
Jotkut jopa tilaavat kestona. Noloa sakkia jos omilla rahoillaan maksavat.
Mitä sitten itse tilaatte? Jotain Vauva-palstan suuret tietäjät (ainoat oikeat mielipiteet) -julkaisua? Noloa sakkia itse olette.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko Kevätmehiläisen? :) Sitä oli sööttiä myydä ihmisille.
Se oli kylläkin Kevätpörriäinen.
Miltei kaikki Persumielipiteet ovat.