Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisetko tykkää miestakapuolista?

Vierailija
03.07.2025 |

Jossain vaiheessa, ehkä 80-luvulla, jenkkileffoissa ja -sarjoissa alettiin jotenkin syöttää sellaista mielikuvaa, että naiset olisivat erittäin kiinnostuneita miesten takapuolista. Siitä asti se vouhotus tuntuu vain kiihtyneen vuosikymmenestä toiseen. Miksi?

itseäni ei miesten takapuolet kiinnosta, enkä tunne naisia joita kiinnostaisi. Mielestäni miehen takapuoli on melkein rumin kohta miehessä. Muutenkin minusta takapuoli assosioituu ulostamiseen, ja siksi ei ole viehättävä. Minä ja tuntemani naiset kiinnostutaan ihan eri osista miehissä, mutta ei takapuolesta.

kuka ja miksi tätä takapuoli-fiksaatiota oikein ajaa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee. Itse tykkään vatsalihaksista.

Vierailija
42/49 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa miehen lanteet: niiden pitää olla kapeat ja suorat, ei kaarevat,  ja ainakin kapeammat kuin hartiat. Miehen lanteiden liikkuvuus merkkaa paljon naisen seksuaalisen nautinnon kannalta.

Miehen takapuoli on minusta seksuaalisesti vastenmielinen jos se on liian leveä ja naisellinen. Usein lihavilla miehillä on kaarevat lanteetkin naisen tyyliin. Ei kiinnosta.

Miehen kehon polaarisuus naiseen, vastakkaisuus, on kiehtovaa. t. nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen perseellä ole väliä, kunhan ei ole läskiperse eikä sellainen treenaamaton roikkuperse.

N22

Ehdottomasti sellainen  perse ja maha että housut ei roiku senttiäkään.  🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
44/49 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät jalat ja pieni kiinteä takapuoli on sexyä miehellä.

Vierailija
45/49 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naista muka kiinnostaisi miehen takapuoli ellei ole sinne jollain straponilla lykkimässä ja miehen tavoin nauti näkymistä doggy stylellä

Vierailija
46/49 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naista muka kiinnostaisi miehen takapuoli ellei ole sinne jollain straponilla lykkimässä ja miehen tavoin nauti näkymistä doggy stylellä

Ai kauhee 🤣🤣

Vierailija
47/49 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😍😍

Vierailija
48/49 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on tissi- ja persemiehiä, naisilla vastaavasti eri kiinnostuksenkohteita. Itse olen kiinnostuneempi käsivarsista ja alavatsasta kuin persauksista.

Vierailija
49/49 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot, mutta Tom Cruisella on yllättävän iso perse. Erityisesti elokuvissa Edge of Tomorrow ja Collateral.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä