Naisetko tykkää miestakapuolista?
Jossain vaiheessa, ehkä 80-luvulla, jenkkileffoissa ja -sarjoissa alettiin jotenkin syöttää sellaista mielikuvaa, että naiset olisivat erittäin kiinnostuneita miesten takapuolista. Siitä asti se vouhotus tuntuu vain kiihtyneen vuosikymmenestä toiseen. Miksi?
itseäni ei miesten takapuolet kiinnosta, enkä tunne naisia joita kiinnostaisi. Mielestäni miehen takapuoli on melkein rumin kohta miehessä. Muutenkin minusta takapuoli assosioituu ulostamiseen, ja siksi ei ole viehättävä. Minä ja tuntemani naiset kiinnostutaan ihan eri osista miehissä, mutta ei takapuolesta.
kuka ja miksi tätä takapuoli-fiksaatiota oikein ajaa?
Kommentit (49)
Minua kiinnostaa miehen lanteet: niiden pitää olla kapeat ja suorat, ei kaarevat, ja ainakin kapeammat kuin hartiat. Miehen lanteiden liikkuvuus merkkaa paljon naisen seksuaalisen nautinnon kannalta.
Miehen takapuoli on minusta seksuaalisesti vastenmielinen jos se on liian leveä ja naisellinen. Usein lihavilla miehillä on kaarevat lanteetkin naisen tyyliin. Ei kiinnosta.
Miehen kehon polaarisuus naiseen, vastakkaisuus, on kiehtovaa. t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen perseellä ole väliä, kunhan ei ole läskiperse eikä sellainen treenaamaton roikkuperse.
N22
Ehdottomasti sellainen perse ja maha että housut ei roiku senttiäkään. 🤣🤣🤣🤣🤣
Pitkät jalat ja pieni kiinteä takapuoli on sexyä miehellä.
Miksi naista muka kiinnostaisi miehen takapuoli ellei ole sinne jollain straponilla lykkimässä ja miehen tavoin nauti näkymistä doggy stylellä
Vierailija kirjoitti:
Miksi naista muka kiinnostaisi miehen takapuoli ellei ole sinne jollain straponilla lykkimässä ja miehen tavoin nauti näkymistä doggy stylellä
Ai kauhee 🤣🤣
Miehissä on tissi- ja persemiehiä, naisilla vastaavasti eri kiinnostuksenkohteita. Itse olen kiinnostuneempi käsivarsista ja alavatsasta kuin persauksista.
ot, mutta Tom Cruisella on yllättävän iso perse. Erityisesti elokuvissa Edge of Tomorrow ja Collateral.
Kokonaisuus ratkaisee. Itse tykkään vatsalihaksista.