18-vuotias Minttu päätti valittaa Ilta-Sanomiin, kun Linnanmäellä oli jonoa laitteisiin ja lokkeja
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011342763.html
"Laitteisiin oli Jukan mukaan todella pitkät jonot. Jonotukseen per laite saattoi Jukan mukaan kulua jopa yli tunti.
- Emme lopulta päässeet koviin moneen laitteeseen. Jäi moni laite välistä, joihin olisimme halunneet mennä.
Jonoja häiritsevämpiä olivat kuitenkin lokit, jotka syöksähtelivät huvipuiston asiakkaiden kimppuun, Jukka kertoo.
Lokkeja parveili ympärillä välillä kymmeniä, ja ne hyökkäilivät asiakkaita kohti, vaikka kädessä ei ollut ruokaa.
- Lokkeja oli lähes koko alueella. Ne tekivät lentohyökkäyksiä ja jouduin väistelemään niitä. Viihdyin paremmin niissä paikoissa, missä lokkeja ei ollut, Jukka kertoo."
Nyt on maailman suurimmat ongelmat kyseessä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan naiset on niin uskomattoman säälittäviä pentuja voi hyvä luoja.
Entä nuo Jukan valitukset?
Vierailija kirjoitti:
Hehe kesän ainoa hellepäivä, päätätte mennä Linnanmäelle ja teille tulee yllätyksenä, että moni muukin tullut sinne nauttimaan kauniista päivästä!?😂
minä-minä-minä 😫
Aivan, näihin pitää aina mennä pilvisenä arkipäivänä ja jos mahdollista, niin pahimman lomakauden ulkopuolella.
Heti aamusta kun menee, monelta se nyt aukeekaan, niin yleensä pääsee ainakin 10 ensimmäistä laitetta täysin ilman jonoa ja voi mennä vaikka samaa laitetta niin, että pääsee mukaan jokaiseen lähtöön.
Nykyajan naiset on niin uskomattoman säälittäviä pentuja voi hyvä luoja.