Hyi helvetti ! Ostin vahingossa vegaanista jäätelöä
Ben & Jerey vegan. Yöök. Jotain kaurapaskaa. Miksi pitää olla vegaanista joka paikassa ? Kamalan makuista ja turhaa. Jättäköön ostamatta hän jolle ei kerma kelpaa!!!
Saisivat tehdä purkeista eri värisiä tms ettei tämä toistu
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
ei ihme että kaikki vegaanituotteet ovat alemyynnissä iltaisin kukaan ei niitä halua
Olisikin. Meidän lähimarketissa on alessa vain jotain huippukalliita lihoja ja lihapitoisia einesruokia.
Suosittelen maistamaan choice-merkin vegaanisia ja gluteenittomia jäätelötuutteja, vanilja (riisijäätelö) tai toffee. Parhaita, ihan koukussa.
Ostaa n 7eurolla kerrankin jotain mitä luulee "erikoishyväksi" namijätskiksi...avaa purkin ja maistaa...yäääkkk...mitääähh eltaantunutta kauralitkumaitoa joka jäädytetty..???
Minä olin vähällä ostaa B&J:n Bohemian Raspberryä, koska se oli minun suosikkimakuni vuosia sitten ja on nyt tänä vuonna tullut takaisin valikoimiin - mutta vegaanisena! Hyi, että ällötti, kun katsoin tuoteselostusta: vettä ja kaikenlaisia sokereita ja kasvispohjaisia sotkuja. Ostamatta jäi, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Ostaa n 7eurolla kerrankin jotain mitä luulee "erikoishyväksi" namijätskiksi...avaa purkin ja maistaa...yäääkkk...mitääähh eltaantunutta kauralitkumaitoa joka jäädytetty..???
Juuri näin !! Kompostiin läks
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin !! Kompostiin läks
Ap
No kannattaisiko katsoa tarkemmin. Kyllä mullakin menisi roskiin, jos vahingossa sattuisi joku suklaajäätelö ostoskoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jäätelöä ilman kermaa. Pitäisi olla joku iso varoitus merkki noissa valetuotteissa.
Jäätelön ei tarvitse sisältää maitotuotteita.
Alapeukuttajille tiedoksi:
"Jäätelöllä tarkoitetaan makeutettua jäädytettyä elintarviketta, joka on tehty rasva-proteiiniemulsiosta ja muista ainesosista ja joka on tarkoitettu nautittavaksi sellaisenaan tai osittain sulaneena"
https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/saadoskokoelma/1999/4#OT0
Onkohan ne K-kaupan jerry-jäätelöt kolme kympillä niitä vegejuttuja?