Paljonko juomia tarjolle rippijuhliin
Vieraita tulee reilu parikymmentä + isoset varmaan käyvät. Alkoholia juovia aikuisia on 14. Alkudrinkit/skumpat, viinit ja oluet ruoan kanssa, kahvin kanssa konjakit. Mitä muuta? Paljonko varsisit?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään alkoholia lasten juhlaan.
Ei ole mitkään lastenkutsut. Aikuisia on paikalla enemmän kuin alaikäisiä.
Puoli litraa mehua ja limua yhtä henkilöä kohden. Vettä saa hanasta.
Joku raikas kesäinen ja hedelmäinen booli jossa potkua niin ettei isojenkaan miesten tarvitse latkia litrakaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripari on 14v. juhla.
En ole koskaan kuullut, että rippijuhlissa tarjottaisiin alkoholia. Se ei todellakaan sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne lasten juhlat. Toki lapsille pitää olla kori siideriä per nenä
Joku shottibaari olisi kiva lisä. Muutama vaihtoehto tarjolle josta voi itse käydä kaatamassa.
Vierailija kirjoitti:
Joku shottibaari olisi kiva lisä. Muutama vaihtoehto tarjolle josta voi itse käydä kaatamassa.
Tämä. Jägermeister, salmari, minttulikööri ja joku kirkas vodka esim.
Alkushamppanjat ja viiniä ruokailun yhteydessä. Mutta luulen , ettei rippijuhlia ole laisinkaan. Harvoin heinäkuussa. Yleensä kesä- ja elokuussa, jos kesällä.
Ryyppyjuhlat onkin hyvää esimerkkiä 15v. lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ripplilapsi on alaikäinen. Saako hän katsoa vierestä kun aikuiset juovat hänen juhlapäivänään? Tämähän on yhtä huonoa huumoria kuin se yksi paska aloitus jossa kyseltiin mitä boolia ristiäisiin.
No et sitten osaa tosta laskea, et 14 alkumaljat,14 kaljaa ruualle/viiniä ja samanverran shotteja. Ota laskin käteen monta pulloa pitää ostaa ja paljon menee yhteen skumppalasiin/shottilasiin. Se mitä jää yli,vetelet sitten ilta saunan kera.
Sama aloittaja joka kyseli viinamääriä ristiäisiin. Provo
Juoppo siellä kysyy. Ette pysty edes teinin juhlassa olemaan ilman alkoholia.