Onnea vaan kaikille tänään ja huomenna Tukholman-risteilylle lähteville
Erityisesti lapsiperheille, joita siellä kesäisin on paljon 😆
Kommentit (35)
Kannattaa pukea pilteille kurahousut, niin on helpompi siivota oksennus.
Suosittelen myös syömään seisovassa pöydässä kaikkia rasvaista ja lihottavaa sillä kun se kuitenkin tulee ulos niin se ei lihota!
Kuules maalaistollo: olin risteilemässä edellisen kovan myräkän aikana eikä haitannut millään tavalla elämää. Maarinahaminan jälkeen oli 33 m/s tuulen nopeus.
Luulen että pahin on tämä päivä ja tuleva yö eli ne ovat jo laivassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuules maalaistollo: olin risteilemässä edellisen kovan myräkän aikana eikä haitannut millään tavalla elämää. Maarinahaminan jälkeen oli 33 m/s tuulen nopeus.
Ai ku kiva, montako lasta oli mukana?
Joo onneksi vesi on vähän lämpimämpää kuin Estonian aikana
Aallonkorkeus on hurja
Silkkaa säästöä kun ei tarvitse erikseen käydä kieppumassa Gröna Lundissa.
Joo, seisova pöytä on ensimmäisenä mielessä kun myrskyssä mennään 😃
Pääseekö kannelle ihailemaan aaltoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ku kiva, montako lasta oli mukana?
Ei yhtään. Ei olisi muuttanut tilannetta mitenkään vaikka olisi ollutkin.
Me oltiin viime kesänä, oli niin kova myräkkä että laiva ei voinut pysähtyä Ruotsissa ollenkaan, joten syömässä ei ollut ruuhkaa! Myräkkäkin oli sikses jo loppunut.
Yöllä on 30 metriä sekunnissa tuulet. Laiva saattaa heilua.
Mikä mahtaa olla tuuliraja, että laivaliikenne pysähtyy?
Komiasti lentää buffeting antimet takaisin päin 🤢🤮
6 metriä on aika korkea aallonkorkeus. Kannattaisi ehkä parkkeerata botski jonnekin kunnes menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pukea pilteille kurahousut, niin on helpompi siivota oksennus.
Kerran piti laittaa lapselle sadetakki kun oksensi niin paljon laivalla.
Toivottavasti tapahtuu estonia VOL 2.0
Ihmiset ovat ilkeitä ja tolloja joten toivottavasti siksi laiva uppoaisi.
Taitaa Ahvenanmaa jäädä välistä. Olin talvella myrkyssä laivalla, mutta se ei tainnut olla paha mysky kun Ahvenanmaalla käytiin. Se oli hurja tunne kun lähdettiin Tukholmasta ja suojaisa saaristo-osuus loppui. Avomerellä tuuli tarttui laivaan ja ensimmäinen tempaisu kyllä pysähdytti. Kannet suljettiin, mutta kaikki palvelut näytti olevan auki eikä ihmisetkään hirveästi hoiperrelleet. Me vaan yritettiin maata niin ettei tule paha olo.
Kateellisten ja vahingoniloisten kokoontumisajot löytyvät mukavasti palstalta, kirppuiselta ja perseenhajuiselta kotisohvalta käsin,
🧒🛳🤢🤮🤮🤮🤮🤮