Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia sinussa herättää 50-vuotias henkilö, jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta?

Vierailija
03.07.2025 |

Onko vanhat piiat ja vanhat pojat mielestäsi luusereita vaiko kenties muita fiksumpia kun eivät ole huolineet ketään elämäänsä? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikamies?

Aikamiespoika, peräkamarin poika, mammanpoika.

Vierailija
22/27 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen pari peräkammarinpoikaa. Oikein mukavia miehiä, vähän tai vähän enemmänkin autistin oloisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ainakin säästyy sukupuolitaudeilta.

Vierailija
24/27 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut parisuhde, mutta he peittelevät homouttaan/lesbouttaan.

Vierailija
25/27 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tietysti on useita vaihtoehtoja. Ei ole ehkä löytänyt ketään sopivaa tai tunteet ovat olleet yksipuolisia. Tai ehkä tunteet ovat olleet molemminpuoliset mutta kumpikaan osapuoli ei ole tiennyt sitä. On voinut olla myös käytännön asioita, jotka ovat tehneet tilanteen liian vaikeaksi.

Vierailija
26/27 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää ristiriitaisia tunteita. Olen onnekseni ja ilokseni oppinut myös iloitsemaan ja nauttimaan sinkkuudestani. Mutta olen myös kokenut syvää itseinhoa ja vastenmielisyyttä ja kipu(j)a eritavoin kun en pysty ymmärtämään, että miksi juuri oma kohtaloni on ja on ollut elää aina sinkkuna saamatta mahdollsiuutta siihen. että olsin voinut edetä parisuhteeseen. - En minä tällaista tunnetta silloin osannut ajatella kun suunnilleen  rippikouluiässäni käytiin kampanjointia siitä, että kuinka "Tosi Rakkaus Odottaa" jolla yritettiin varoitella yhdenyön suhteiden ja vapaan seksin vaaroista. 

Olen kuitenkin iloinen siitä, että vaikka se Yksi ja Erityine on ainakin toistaiseksi puuttunut rinnaltani, niin olen onnistunut muutoin luomaan ja ylläpitämään paljon antaneita muita vastavuorosia ja eritavoin merkittäviä ihmissuhteita niin naisten kuin miesten kanssa. 

Tältä palstalta olen saanut myös vahvistusta sille, että parempi minun on kernteis (ollut) olla aidosti vapaana ja sinkkuna kuin se, että eläisin nyt tai olisin pääytnyt johonkin hyvin satuttavaan tai loukkaavaan parisuhteeseen; vähättelemättä fyysistä väkivaltaa, niin sanon, että myös henkinen väkivalta voi haavoittaa ja satuttaaa ihmistä todella pahoin ja satuttaja on vielä hän, jota on halunnut itse ja usokonut voivansa saada rakastaa ja jolta on vastaavasti odottanut saavansa rakkautaa ja välittämistä jne. - Koska ei kai kukaan ns. täyspäinen asetu tai ainakaan halua parisuhteeseen henkilön kanssa, jonka toiminnan tietää syvästi loukkaavan ja satuttavan. - Silti tällaisista kohtaloista saa lukea ihan liian usein. 

Olenko siis hullu kun vielä lähempnä 50 vuoden ikää haaaveksin ja unelmoin, että vielä joskus löytäisin ja kohtaisin oman rakkaani ja sen yhden ja erityisen.(...)

Vierailija
27/27 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että jotkut ovat sitä mieltä, että parisuhde on vain nuorten juttu. - Jos ei löydä nuorena kumppania, niin pitäisi tyytyä kohtaloonsa ja elää sinkkuna lopun ikäänsä ja hyväksyä se, että on luuseri ja korkeintaan kakkos vaihtoehto, joka saattaa kelvata seksiin tai jonka rahat saattaa kelvata mutta on vain hullu, jos luulee, että voisi oikeasti löytää aidon ja välittävän parusuhteen, jossa molemmilla olisi ainakain enimmäkseen hyvä olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä