Miksi nuorten odotetaan osaavan ulkoa jotain boomer-hokemia?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu kulttuurin tuntemukseen.
Mitä kulttuuria se on, jota tekijätkin pyytävät anteeksi?
Kuka odottaa? Toisaalta, miksi nuoret odottaa että vanhempien pitäisi osata jotain nuorten slangia?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ihmiset osaa oman ikäluokkansa puitteissa tuollaisia asioita. Ei minulla esimerkiksi ole mitään hajua 50-70 lukujen viihdejutuista. 80-lukukin on aika hataralla pohjalla. Jostain yksittäisesti isommasta jutuista voi olla kuullut, mutta muuten ei ole mitään kosketuspintaa. Sama juttu urheilutapahtumien kanssa. Ei joku Nykäsen mm-kulta vuodelta 1982 ole minulle mikään juttu, koska en tuolloin vielä seurannut urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka odottaa? Toisaalta, miksi nuoret odottaa että vanhempien pitäisi osata jotain nuorten slangia?
Ei nuoret sitä odota, ovat kauhuissaan jos salakieli paljastuu tyhmille aikuisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ihmiset osaa oman ikäluokkansa puitteissa tuollaisia asioita. Ei minulla esimerkiksi ole mitään hajua 50-70 lukujen viihdejutuista. 80-lukukin on aika hataralla pohjalla. Jostain yksittäisesti isommasta jutuista voi olla kuullut, mutta muuten ei ole mitään kosketuspintaa. Sama juttu urheilutapahtumien kanssa. Ei joku Nykäsen mm-kulta vuodelta 1982 ole minulle mikään juttu, koska en tuolloin vielä seurannut urheilua.
Näitä on pyörinyt uusintoina niin usein, että kyllä nuoremmatkin ovat niitä voineet nähdä.
Kummelit ja PPP ovat näitä, joita buumerit EIVÄT SEURANNEET, vain joku harva ihminen. Voi sinua Ap tolvanaa, kaikki Suomen oikeat buumerit ovat yli 70-vuotiaita ja olleet eläkkeellä jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on pyörinyt uusintoina niin usein, että kyllä nuoremmatkin ovat niitä voineet nähdä.
Kummelia tulee nytkin jatkuvalla syötöllä telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Kummelit ja PPP ovat näitä, joita buumerit EIVÄT SEURANNEET, vain joku harva ihminen. Voi sinua Ap tolvanaa, kaikki Suomen oikeat buumerit ovat yli 70-vuotiaita ja olleet eläkkeellä jo kauan.
Ok. Boomer.
Niinhän boomerienkin odotetaan sievästi napsuttelevan älylaitteen näyttöä kahdella peukalosormen rakennekynnen kärjellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Boomer.
Olen X, sinä nuijapää.
jotenkin musta tuntuu että ap:lta ei yksinkertaisesti voi olettaa enempää kuin joitain simppeleitä hokemia. ja sitten se hermostuu kun ei tiedä niitäkään
Kuka sulta sellaista odottaa? Sun mummo vai?