Staffpoint työnantajana. Kokemuksia?
Kyseisellä firmalla olisi minulle sopiva työ. työtunteja eivät osaa sanoa..kertokaa kokemuksia. joutuuko tällaisten firmojen listoilla " heittopussiksi" , kannattaako yhden lapsen äitinä edes miettiä tälläista vaihtoehtoa..?
Kommentit (5)
ihan kivan vakityön. Puoli vuotta olin Adeccon listoilla ja sen jälkeen pääsin asiakasyrityksen listoilla. Eli ei noi vuokratyöt aina ihan peestä ole.
Hyvä puoli on, että työvuorot saa itse päättää, huono puoli että työvuoroja ei aina ole... Ainoana tulonlähteenä ei sovi mulle.
sitä vain jäin miettiin että koska lapsi menee päiväkotiin, niin eikö ne päivät sovita etukäteen? Kuinka siis voin sopia päiväkodin kanssa mitään kun en etukäteen tiedä, mitä vuoroja teen ja milloin..oon aika pihalla :) Tämä kyseinen työ olisi minulle sopiva ja tosi mieluinen,alalta kokemusta ja muuta..mutta silti mietityttää......pääseekö tässä " työssä" oikeasti tienaamaan vai onko tämä vaihtoehto ehkä kakkostyöksi.
ap
työvuoroista he eivät osanneet sanoa etukäteen, ne sovin aina asiakasyrityksen kanssa. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että tarvetta ei olekaan ollut, ja jopa päivän varoitusajalla ovat välillä soitelleet töihin! joten koska työtunteja ei niin kauheasti viikossa ole kertynyt, on alkanut tuottaa tappiota koko homma! ja kaiken lisäksi muista sinäkin ap, että ansiosidonnaisen työttömyyspäivärahan kerryttämiseksi, työssäoloehdon 18 h /vko pitää tulla täyteen! =]
itse en suosittele vuokrafirmoja. palkka pienempi kuin muilla samaa työtä tekevillä yrityksen omilla työntekijöillä.
minua ei kertaakaan ole palkassa " kusetettu" , aina on maksettu oikein tuntien mukaan, joten en tiedä mistä toi yksi kirjoittaja mielipiteensä vetäsi.
mutta tosiaan jos minulle lapsi/lapsia olisi suotu, niin tuo soittelu töihin päivän varoitusajalla ei olisi tullut kuuloonkaan. Sun kannattaa ap ottaa selvää ja kysyä suoraan että tiedätkö vuorot etukäteen! Ja tuleeko työtunteja riittävästi!
On kokemusta ja ihan hyvää sellaista!