Työttömyydessä parasta on, että saa nukkua niin pitkään kuin haluaa
Jo lapsena inhosin aikaisia aamuherätyksiä. Hyvät unet katkesivat kesken ja sitten väsytti koko päivän kun ei saanut nukkua tarpeeksi. Työttömänä tätä ongelmaa ei vain ole. Parasta ikinä!
Toivottavasti tekoäly tulee ja vie meiltä kaikilta työt niin että saadaan pian kaikki olla yhdessä vapaita herätyskellon orjuudesta!
Kommentit (26)
Kyllä välillä mietin niitä työttömyys aikoja ja kun oli sinkku niin oli se mukavaa nukkua pitkään ja vaikka pelata koko päivä jos siltä tuntui. En nykyistä kiireistä elämääni vaihtaisi noihin aikoihin koskaan mutta oli niissäkin puolensa.
Olen lomalla, ja tili tuli maanantaina. En kyllä vaihtaisi.
Tuossa tuli oltu ilman töitä jokunen kuukausi, niin viimeistään siinä klo. 9 pintaan heräilin. Muutamia kertoja tuli nukutta sinne 10:n tietämille. Nyt, kun taas olen töissä, niin monena aamuna herännyt ennen kellon piippausta.
Vierailija kirjoitti:
Itse heräsin kello viisi miettimään syitä miksi juuri minä menetin työn muutosneuvotteluissa. Mieluiten töissä kun työttömänä. Millaista elämää voi elää työttömyystuella. Sellaista, jossa päivän kohokohta on nukkua aamulla pitkään.
Voit lähteä ulos rauhassa ihastelemaan ja tutkimaan luontoa, paneutua ruoanlaittoon jne. Veikkaan että sulle tekee oikein hyvää olla hetki pois oravanpyörästä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse heräsin kello viisi miettimään syitä miksi juuri minä menetin työn muutosneuvotteluissa. Mieluiten töissä kun työttömänä. Millaista elämää voi elää työttömyystuella. Sellaista, jossa päivän kohokohta on nukkua aamulla pitkään.
Opit huomaaman että aika on tärkeampää kuin raha
Niin, pieni osa työttömistä voi nukkua niin pitkään kuin haluaa. Mulla on lapsi ja päivä täynnä 'työtä'.