Työttömyydessä parasta on, että saa nukkua niin pitkään kuin haluaa
Jo lapsena inhosin aikaisia aamuherätyksiä. Hyvät unet katkesivat kesken ja sitten väsytti koko päivän kun ei saanut nukkua tarpeeksi. Työttömänä tätä ongelmaa ei vain ole. Parasta ikinä!
Toivottavasti tekoäly tulee ja vie meiltä kaikilta työt niin että saadaan pian kaikki olla yhdessä vapaita herätyskellon orjuudesta!
Kommentit (26)
Kieltämättä ajatuskin jostain kahdeksalta heräämisestä puistattaa. Tosiaan ihanaa olla työtön.
Poika herää puoli viideltä, kesätöihin pyörällä, vuoro alkaa kuudelta. Raskas työ, on aivan uupunut.
Oman alan töitä ei saanut vaikka yli sata hakemusta laittoi. Vielä jaksaa yrittää.
Apee persun unelma. On tottunut syömään havinta ruokaa eikä käy missään. Kiju puhisee nurkassa.
En mä ainakaan saa. Täällä alkaa naapureiden kolistelu, huuto, tömistely ja pauke ihan viimeistään klo 8.
Se onkin sitten työttömyyden ainoa hyvä puoli.
Vierailija kirjoitti:
Jep, muuta hyvää ei ole. Kärsimystä tämä työttömyys on.
Eikös työttömän pitäisi herätä aikaisin hakemaan työpaikkaa?!
No eikä saa. V*tuttaa niin, ettei saa edes nukuttua. Tänäkin aamuna heräsin jo klo 5.37, vaikka ei ollut mitään syytä nousta ylös.
Aina olen saanut nukkua riittävästi, kävinpä koulua, tai töissä käydessäni, tai nyt työttömänä. Joten ei ole parasta työttömyydessä. Itse en näe työttömyydessä mitään hyvää, jollei sellaisena halua nähdä vapautta palstailla vaikka koko päivän.
Ilman herätyskelloa herääminen on luksusta 😍 t. työtön
Vierailija kirjoitti:
Nii voi hakea myös yöllä.
Niin onneksi on vielä meitä jotka herää klo 4.00 aamulla töihin. ei tarvi sinun sitten itseäsi rasittaa liiaksi...
Mutta tiesitkö että on olemassa myös töitä joissa ollaan iltavuorossa tai yövuorossa. saa mussu nukkua pitkään rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen määräät? Tässä on koko päivä aikaa etsiä töitä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole. Ei esim tarvitse käyttää 8 tuntia päivästä johonkin työhön mikä ei kiinnosta tippaakaan. Aika luksusta sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman herätyskelloa herääminen on luksusta 😍 t. työtön
Niin on. t. työllinen
Vierailija kirjoitti:
Ei. Itse haen usein keskellä yötä työpaikkoja. Eilenkin kolmen aikaan yöllä lähetin 2 hakemusta.
Itse heräsin kello viisi miettimään syitä miksi juuri minä menetin työn muutosneuvotteluissa. Mieluiten töissä kun työttömänä. Millaista elämää voi elää työttömyystuella. Sellaista, jossa päivän kohokohta on nukkua aamulla pitkään.
Ei tarvitse lähteä tarpomaan lumisateessa eikä metrin lumikinoksissa, rankkasateella tai ukkosella tai liukkailla, hiekottomilla kaduilla.
Työttömän työ on hakea niitä töitä ja yleensä aikainen lintu madon nappaa. Jos minä työnantajana soittasin uudelle haastateltavalle mahdollisesta työpaikasta niin soittaisin aikaisin aamulla ja katsoisin herääkö tämä töihin
Totta. Herätyskello on saatanan keksintö.