Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö aina ulkomaan reissuille lähtiessäsi matkustusilmoituksen?

Vierailija
03.07.2025 |

Minä teen, tai no joku Ruotsin-päiväristeily tai 1 yö Tallinnassa jää ilmoittamatta mutta kyllä muuten vaikka olisi parin päivän pyrähdys Eurooppaankin.

Mitenhän, jos lähtee vaikka inter-railille niin pitäisikö sinne ilmoittaa joka maa erikseen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tehnyt, enkä edes ymmärrä mitä järkeä sen tekemisessä on. Saahan kohdemaassa nopeammin tietää jostain poikkeuksellisista tapahtumista nopeammin kuin Suomesta.

Esim. jos tulee joku luonnonkatastrofi tai ihmisten sumpilima konflikti niin tiedetään että olet mestoilla ja kaipaat todnäk apua.

Voihan sitä itse siinä tapauksessa ottaa yhteyttä Suomeen. Sukulaiset myös tietävät missä olen.

Jos tapahtuisi jokin katastrofi ja sukulaisesi tietäisivät että olet paikan päällä, miten he saa yhteyden että olet kuollut jos UM ei ole tietoakaan että sinua pitäisi alkaa etsimään? Eli valjastat sukusi hälyttämään apua vai?

Vierailija
22/22 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen. Matkustelen yleensä kaukomailla ja eksoottisemmissa paikoissa. Kolme maanjäristystä olen jo kokenut. Jos on tehnyt matkustusilmoituksen, niin saa paremmin tietoa esim evakuointilennoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi