Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa sellaiset naiset, jotka käyttävät geelirintsikoita

Vierailija
20.09.2008 |

Mitä huijausta

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan tiedä kenellä on geelirintsikat ja kenellä ei.

Ja mielummin vaikka geelirintsikat, kuin ei rintsikoita ollenkaan, sen jo huomaa ja se ei oo mitenkään kivan näköistä.

Vierailija
2/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riipputissit jotka käyttää rintsikoita - huijausta!

Naurattaa ne jotka värjää hiuksiaan - huijausta!

Naurattaa ne jotka meikkaa - huijausta!

Naurattaa ne jotka käyttää korkokenkiä - huijausta!

On niin mukavaa, että naurattaa kun saa sitten niiin kauan elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne geelirintsikat minuakin vähän huvittavat ja suurin osa rintsikoistani on geelittömiä, mutta jonkin sortin toppaukset niissä on kuitenkin. Värjää ja suoristan hiuksiani ja meikkaan, joten olen huijari muutenkin.

nimimerkki "rintsikat kokoa 80B"

Vierailija
4/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 65A ja ai että miten ihanan tissivaon saankaan geelirintsikoilla. Olo on kaunis, naisellinen ja itsevarma ja mieskin ihan villinä koko illan kimpussa, vaikka tietää kyllä mitä siellä paidan alla sitten on kun vaatteet riisutaan.

Aika viatonta hauskanpitoa ja laittautumista, mutta mukavaa jos noin naurattaa :) (vaikka et kyllä geelirintsikoitani mitenkään huomaa).

Arkikäytössä tavalliset.

Vierailija
5/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä voi pienirintainenkin saada yleisilmeeseen ryhtiä ja tasapainoisuutta.

T: c-kuppinen rouva

Vierailija
6/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 80 b

Vierailija
7/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin että topattuja ja geelillisiä ei olisi ollenkaan.. saisi isorintaiset jotain etua... t: 75F

Vierailija
8/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin että topattuja ja geelillisiä ei olisi ollenkaan.. saisi isorintaiset jotain etua... t: 75F

Vierailija
9/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskisäkkejä:D

voi voi, elämä on:DD

Vierailija
10/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin luomut.

Vierailija
11/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää, on se hyvä että saat elämääsi iloa edes toisten avulla =)

Vierailija
12/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos itse olisin pienirintainen niin sen sijaan että yrittäisin "pelata isorintaisten peliä" lähtisin korostamaan niitä asioita joita isorintaisen on vaikea saada vedettyä läpi - pukeutuisin pikkurintoineni tosi avokaulaisiin vaatteisiin, kulkisin ohuissa materiaaleissa ilman liivejä jne.

Miehilläkin kun on niin erilaisia mieltymyksiä rintojen suhteen, että tuntuisi vähän hölmöltä yrittää houkutella niitä isorintaisten perään olevia, kun kapakat ovat täynnä myös niitä joille pienet rinnat ovat se juttu.

Vierailija
13/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas vähän isompi rintainen..

Mulle on ihan sama, riippuu asu kokonaisuudesta valitsenko liivit vai en..

En ole kuitenkaan miestä iskemässä vaan haluan tuntea oloni seksikkääksi:D

Ylipäätään en ymmärrä ihmisiä jotka yrittävät pukeutua "miestä" varten.. Itsevarmuus on niitä parhaimpia keinoja iskeä mies ja sehän onnistuu vain kun olet sinut itsesi kanssa.

mutta jos itse olisin pienirintainen niin sen sijaan että yrittäisin "pelata isorintaisten peliä" lähtisin korostamaan niitä asioita joita isorintaisen on vaikea saada vedettyä läpi - pukeutuisin pikkurintoineni tosi avokaulaisiin vaatteisiin, kulkisin ohuissa materiaaleissa ilman liivejä jne.

Miehilläkin kun on niin erilaisia mieltymyksiä rintojen suhteen, että tuntuisi vähän hölmöltä yrittää houkutella niitä isorintaisten perään olevia, kun kapakat ovat täynnä myös niitä joille pienet rinnat ovat se juttu.

Vierailija
14/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi jotkut surevat pieniä rintojaan. Näitä dd kuppeja on vaikee kätkee mihinkään vaikka haluaisikni, (ei auta laihduttaminenkaan. Olen jo nyt aika hoikka)

taas vähän isompi rintainen..

Mulle on ihan sama, riippuu asu kokonaisuudesta valitsenko liivit vai en..

En ole kuitenkaan miestä iskemässä vaan haluan tuntea oloni seksikkääksi:D

Ylipäätään en ymmärrä ihmisiä jotka yrittävät pukeutua "miestä" varten.. Itsevarmuus on niitä parhaimpia keinoja iskeä mies ja sehän onnistuu vain kun olet sinut itsesi kanssa

Vierailija
15/18 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti ku muuten se maha sit aina roikkuukin :D

Vierailija
16/18 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulevat olevansa miesten suuressakin suosiossa vain koska heillä on niin ihanat ja suuret rinnat. Esimerkiksi nyt tämä BB-Minna, isot rinnat oli joo, mutta läskiä oli muutenkin joka suunnalla.

Vierailija
17/18 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huijaustahan se on, mutta entäs sitten :) en muutenkaan seuraavana aamuna ole samannäköinen kuin pyntättynä ja hiukset laitettuna ja tukisukkahousut jalassa :D

Mies kyllä luuli ensimmäisenä iltana, että mulla olisi vähän isommat tisulit, mutta yhdessä ollaan edelleen. Anoppi kieltämättä naureskeli, kun olin vahingossa jättänyt "tissini" heille pyykkinarulle.. ei ollut sellaisia ennen nähnyt.

a75

Vierailija
18/18 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taas ymmärrä sitä, miksi pikkutissisten pitää alkaa solvata ihmistä, jolla isot rinnat ja ovat niistä ylpeitä?? Miksi ei saisi olla.. Pitäisikö yrittää teipata ne pienemmiksi ja hävetä? Eihän sitäkään ihmetellä, jos nainen ylpeilee pitkällä, paksulla letillään tai haluaa korostaa takapuolta?

Jotkut miehet tykkäävät isoista rinnoista, varmaankin useimmat, mutta eiköhän meille kaikille riitä ihailijoita, kunhan osaamme korostaa parhaimpia paikkoja :)

pikkutissi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi