Uin neljänä päivänä uima-altaassa 4 h per päivä ja 10 vuotta kestänyt selän akne katosi
Kaikenlaisia selän akneen tarkoitettuja voiteita on selkääni määrätty vuosien aikana, kuuriluontoisesti niitä käyttänyt, välillä hieman parantunut, mutta aina siis vain on akne selässä.
Mikään niin sanotusti ei ole auttanut. Joka ilta suihkussa, selän pesu ja puhdas yöpaita, lakanat vaihdan kerran viikossa jne. Pyyhettä käytän 3 kertaa ja pesuun jne.
Nytpä sitten uin kloorialtaassa, lilluin 4 tuntia joka päivä neljä päivää putkeen ja selän aknesta on jäljellä enää punaiset jäljet ihossa.
Tappaako kloori aknessa olevat bakteerit vai?
Kommentit (22)
Joo ja muut uimarit kuolevat aknemyrkytykseen hyi kuka hullu ui altaassa erittäin saastaista kusi ja sarjapaskojan vettä hyi hyi.
Jos allas oli ulkona, niin se aurinko tehosti kuivattamista
Vierailija kirjoitti:
Oliko uima-allas ulkona?
Ei, vaan sisällä. Enkä ole ottanut sekuntiakaan aurinkoa selälleni vuosiin. En ole auringonottaja.
ap
Uima-altaassa 4 h / päivä?
Miten se on edes käytännössä mahdollista lillua niin kauan ?
Yksinkertaisesti siksi, että kloori tappaa mm. bakteereja.
Vierailija kirjoitti:
Uin / lilluin aamuisin 2 tuntia ja illalla 2 tuntia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti siksi, että kloori tappaa mm. bakteereja.
Niin ja aknehan on bakteereja täynnä. Miksei sitten aknelääkkeissä käytetä klooria?
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan itse en lillu uima-altaassa vaan uin. Porealtaat on lillumista varten.
Jos aknesi tulee takaisin voit itse suoraan käyttää kloritea/domestosta niin kyllä akne lähtee!
Vierailija kirjoitti:
Jos aknesi tulee takaisin voit itse suoraan käyttää kloritea/domestosta niin kyllä akne lähtee!
Tai sitten alan käymään uimahallissa, joka on kotini lähellä. Sieltä saisin klooriannoksen selälleni.
Yksi vanha mies sanoi lilluttavansa peräpukamiaan siellä altaassa myös päivittäin.
Akne on testosteroniongelma, ei se kloorilla lähde. Kloori lähinnä kuivattaa ihon hetkellisesti ja tuo pidemmän päälle mukanaan omat ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vanha mies sanoi lilluttavansa peräpukamiaan siellä altaassa myös päivittäin.
Ihanaa ja kusasee sinne vielä välilä 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Akne on testosteroniongelma, ei se kloorilla lähde. Kloori lähinnä kuivattaa ihon hetkellisesti ja tuo pidemmän päälle mukanaan omat ongelmansa.
Olen nainen
ap
Vierailija kirjoitti:
hän oli pu-ppa
Nyt joku saa idean alkaa laittamaan klooria iholle
Vierailija kirjoitti: Nyt joku saa idean alkaa laittamaan klooria iholle
Tai alkaa käymään uimahallissa.
ap
Jep kloori tappaa bakteerit ja vesi pehmittää ihon.