Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atelier Stockholm -trikoot, kokemuksia?

Vierailija
02.07.2025 |

Vai onko nimestä huolimatta joku kiina - tai huijaussivusto? 

Yritin ostaa ja maksaa Nordean verkkopankin kautta, mutta kun yritän vahvistaa maksua, pankki herjaa, että sivusto yrittää ohjata jollekin ulkoiselle sivustolle ja olenko varma, että haluan jatkaa maksusuoritusta. 

Instassa tulee jatkuvasti tuon firman mainoksia vastaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin hölömö tilasin. Ihan kelpo kalsarit nuo on, salillakin menee, mutta ei noi mitään korosta tai litistä. Kaikenlaista kusetusta sitä onkin, oli eka ja vika kerta kun haksahdin!

Vierailija
22/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot ihan täyttä paskaa! Ei mitään sinne päinkään, mitä kuvauksessa ja videolla luvataan! En suosittele kenellekään. Ja palauttaa ei tietenkään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tilata!

Vierailija
24/29 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkaantuivat heti. Laitoin siitä postia, johon luvattiin hyvitys. Sen perään sai kuitenkin toistuvasti kysellä, välillä vastattiin, välillä ei. Palauttaa ei saanut. Kun hyvitys saapui, se oli "samanlaiset leggingsit" jotka oli kuitenkin ihan eri näköiset. Kivan tuntuiset päällä, mut tuskin kestävää materiaalia.. en suosittele tilaamaan tuolta mitään, hintakin on aivan kohtuuton tuotteen laatuun nähden. Lisäksi lähettävät roskapostia jatkuvasti sähköpostiin. 

Vierailija
25/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä yrityksiä jotka mainostavat face bookissa ja instagramissa tulee todellakin varoa. Sen olen nyt oppinut. Tuotteet on mainoksissa manipuloitu niin etteivät todellakaan oikeasti ole sitä mitä uskotellaan. Voidaan mainostaa ateljee tuotteina, mutta sieltä tulee muutaman euron kiinakamaa rapisevassa muovipussissa. Aivan laaduttomua tuotteita. Mitään yhteystietoja ei anneta ja niissä yrityksissä missä voi palautuksen tehdä, se on Kiinaan. Ja posti sinne maksaa aika paljon. Toivottavasti jo laki puuttuisi tällaiseen kaupankäyntiin, että välivarasto pitää olla lähempänä ja tarkat osoite ym tiedot pitää antaa asiakkaalle tilausvahvitksen kanssa. Näistä ei saa edes mitään tilausvahvistusta. Jos on maksanut Klarnan kautta, kannattaa sinne tiedottaa tällainen toiminta mutta jos on maksanut suoraan, ilmeisesti ainoa vaihtoehto on tehdä rikosilmoitus. Turussa Voimakatu 5:ssä ainakin toimii yksi tällainen paja josta lähtee Kiinakamaa ties millaisilla yritysnimillä. On atelier Stockholmia, Kedulaa, joka muka New Yorkilaisen desingerin pellava ja puuvilla vaatteita valmistuttava yritys, hairfix. On varmasti monia muitakin. Olen itse nyt oppirahani maksanut ja suosittelen kaikille, että googlatkaa kokemuksia ennenkuin tilaatte yhtään mitään ja muistakaa että mainokset on niin manipuloituja ettei niitä voi tunnistaa tudellusen tuotteen kanssa samoiksi.

Vierailija
26/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kiittää Luojaasi, että pankki tuli väliin eikä huolinut maksua tuolle huijarifirmalle.

Vierailija
27/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin isomman koon, tuli xs, lisätty "toimitusvakuus" vaikka en tilannut sitä. Palauttaa ei voi kun ei tiedä minne. Viesteihin ei vastata. TÄYSI huijaus. Älkää vaan tilatko. Kehut huijausta. 

Vierailija
28/29 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän sitten tänään myös näihin hairahdin ja maksoin kortilla suoraan eli saivat pankkikorttini tiedot heille. Katsotaan mitä käy. Laitoin pankkiin asiasta nyt kyselyn, että netti keskustelujen perusteella ei luotettava sivusto, että mitä tehdään, kun heillä nyt korttini tiedot.

Yritin soittaa aspaan, kukaan ei vastaa. Olen laittanut päivän aikana viestiä, että haluankin tilauksen peruutuksen, mutta mitään ei ole ainakaan vielä kuulunut. Ja tuskin kuuluu koskaan. Ensimmäinen kerta, kun näihin hairahdan. Mutta minkäs teet. Herätyskellot soi vähän jo siinä vaiheessa, kun tuli jokin 2,90€ lisämaksu postitukseen?! Niinkun mitä ihmettä. Mutta oli niin hyvä tarjous, että tilasin. No, yleensähän liian hyvä on ollakseen totta ja näinhän se oli nytkin.

Tilaan jatkossa vain tutuista ja turvallisita paikoista.

Vierailija
29/29 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä menin tähän myös kuukausi sitten. Iski heti tilauksen jälkeen morkkis ja luin myös pelkkiä huonoja kokemuksia. Ärsytti ihan sairaasti. Ajattelin, että ihan sama, tulipa oppirahat maksettua, mutta itse asiassa leggingsit on olleet tosi hyvät. Ihan tämän hetkiset lempparit!

Toivottavasti sullekin, 28, tulee hyvät pökät :)