Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkymätön olento kuiskii kamaluuksia

Vierailija
02.07.2025 |

Ääni ei tule pääni sisältä vaan selvästi korvan juuresta. Usein myös tuntuu kevyt ilmavirta ja ilmassa haisee uudenvuoden rakettien pamahdukselle.

Onko muilla tällaista? Olenko seonnut?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä haisee uudenvuoden rakettien pamahdus?

Jos oikein kovasti säikähtää, niin paskalta.

Vierailija
22/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut tekemisissä jonkinlaisen okkultismin kanssa kuten ennustamisen tai jonkin new age jutun kanssa? Etsi oikeasti kristitty ihminen joka voi rukoilla puolestasi ja julistaa Kristuksen veren suojaa. Jos olet ollut tekemisissä aluksi mainitsemieni asioiden kanssa, luovu niistä.

Olen jatkuvasti (ennustan työkseni firman tulosta). Alepassa ei ollut Kristuksen verta mutta sian verta oli. Auttaako se?

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut tekemisissä jonkinlaisen okkultismin kanssa kuten ennustamisen tai jonkin new age jutun kanssa? Etsi oikeasti kristitty ihminen joka voi rukoilla puolestasi ja julistaa Kristuksen veren suojaa. Jos olet ollut tekemisissä aluksi mainitsemieni asioiden kanssa, luovu niistä.

Olen jatkuvasti (ennustan työkseni firman tulosta). Alepassa ei ollut Kristuksen verta mutta sian verta oli. Auttaako se?

-Ap

Sulla on nyt mennyt Uskot ja Askot sekaisin ja ihan eri eliölajitkin näköjään. Kannattaa mennä vaik Gig Antti - Spex ave RS:lle, jos löydät aven RS:n. Mä en mee. Kävin siel jo.

Vierailija
24/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on whatsapp-ääniviestejä sun viimeviikkoiselta bi-curious ghostaajasadisti Tinder-likeltä.

Vierailija
25/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa mikä tuohon auttaa on juoda kristuksen verta, harmi ettei se ole vieläkään tullut takaisin, joten joudut odottamaan

Vierailija
26/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Sulla on nyt mennyt Uskot ja Askot sekaisin ja ihan eri eliölajitkin näköjään. Kannattaa mennä vaik Gig Antti - Spex ave RS:lle, jos löydät aven RS:n. Mä en mee. Kävin siel jo.

Tuli tästä mieleen sellainen netissä pätijä, se oli Anttila ja muutenkin ton RS:n kaimoja. Sinne se oli kuulemma nigannut työpöydän ääreen. Jossain vaiheessa ainaki tällaistakin levittivät tietoisuuteen. Saattoihan se olla valettakin, mut sitähän eos.

Vierailija
27/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin lääkäri ajan. Jos se ei lääkkeillä lähde niin sitte tarvitaan manaaja. 

Voit tietysti kokeilla sanoa sille ensihätään "Jeesuksen Kristuksen nimeen, poistu!". Ainakin minulle on väitetty, että paholainen ja sen kätyrit pelkää Jeesuksen nimeä.

Vierailija
28/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se tänne, mun korvaan saa kuiskia tuhmuuksia. Eikä tartte pelkästään kuiskata.

Vierailija
29/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma keino saada se katoamaan iäksi: ehdota sille vakavaa suhdetta :D :D

Hörönaurut. 

T. Sirkka-Liisa

Vierailija
30/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä se tänne, mun korvaan saa kuiskia tuhmuuksia. Eikä tartte pelkästään kuiskata.

Tästä voisi aloittaa oman ketjunkin, mutta onhan tuollaisen demonin kanssa naiminen toisesta maailmasta. Olen ns. herkkä ja kiltti nainen, jolla yhteys henkimaailman rajaan olemassa. Yhteen melankoliseen aikaan tuli kutsuttua Incubusta, oikeasti tapahtuikin jotakin, järkyttävän voimakkaita orgasmeja ja tunne jopa anaaliin työntymisestä. Ymmärsin, ettei tätä touhua voi jatkaa loputtomiin, joten maadoitin ja suojasin itseni eikä se päässyt enää läpi. 

Vierailija
31/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille äänelle että sinulla ei ole oikeutta puhua sinulle. 

Vierailija
32/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat pillua sille, ongelma ratkaistu.

Vierailija
33/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos menet psykiatrille, hän sanoo että se on psykoosi ja skitsofrenia

Itse uskovaisena ja samaa kokeneena sanon valistuneen vaikkauksen että demoni

Jos koko aloitus on edes totta

Vierailija
34/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta: äänien kuuleminen. Voi olla kaksisuuntainen mielenhäiriö 

Vierailija
35/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos menet psykiatrille, hän sanoo että se on psykoosi ja skitsofrenia

Itse uskovaisena ja samaa kokeneena sanon valistuneen vaikkauksen että demoni

Jos koko aloitus on edes totta

Ja noissa leimoissa on se ikävä puoli, että niiden mukana tulee kontrollointi ja eristäminen käytännössä yhteiskunnasta, kun esim. jotkut koulut eivät ota, työpaikat. Kehosi ei myöskään ole enää sinun, kun sinulle syötetään vahinkoa tekeviä psykoosilääkkeitä. Että mieti tarkkaan menetkö lääkärin, lue = älä mene, et saa mitään hyvää sieltä.  

Vierailija
36/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tällainen ketju tänään. 

Skippaan ketjun hieman

turhan härönä.. 😃

Hieman toisenlaiset

ketjut sivustolla ovat mieleeni.

👋🍀😇🤍

Vierailija
37/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*teemat, piti sanomani >

vimppa rivilläni.

Ketju-sana toistui.

Vierailija
38/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*teemat, piti sanomani >

vimppa rivilläni.

Ketju-sana toistui.

Selkeästi mt-jutut ovat mieleesi, koska päivystät niissä ketjuissa, et huijaa ketään 

Vierailija
39/53 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaavia kokemuksia 

'päänsisäisistä' äänteistä,

ei llioin 'korvaan kuiskijoista'.

Nämä oireet kuuluvat sangen usein 

psykoosisairauksien pirtaan.

Paranoidi skitsofrenia pahimpana.

Vierailija
40/53 |