Nykyään ei osata kirjoittaa! Se on AREENA, ei ARENA. Ja väliviivan kanssa, eli Veikkaus-areena.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Minä aion kutsua rakennusta edelleen Hartwall-areenaksi, kuten olen tehnyt jo lähes 30 vuotta.
Tollukat nyt kutsuvat eurojakin markoiksi kun eivät osaa siirtyä elämässä eteenpäin.
eli veikkaus takaa kaikki tappiot, veikkauksen eli valtion rahoilla. piikki on auki vaikka mille höpö höpö jutuille.
"Veikkaus Arenan kaksikielinen nimi ihmetyttää"
"Tämä ei ole millään tavalla osoitus siitä, että Suomen kieli olisi täysin rappiolla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aion kutsua rakennusta edelleen Hartwall-areenaksi, kuten olen tehnyt jo lähes 30 vuotta.Tollukat nyt kutsuvat eurojakin markoiksi kun eivät osaa siirtyä elämässä eteenpäin.
Kyllä jänpti on näin!
Meidän areenan nimi on kirjoitettu seuraavilla tavoilla
Nokia Arena
Nokia Areena
Nokia-arena
Nokia-Arena
Nokia arena
Ensimmäinen taitaa olla virallinen nimi?
t. tamperelainen
Veekkaus Arreena, tässä oikea versio.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti media on tarkkana ja kirjoittaa jatkossa sen oikein, eli Veikkaus-areena.
Pösilö. Ei ne voi kirjoittaa virallista nimeä väärin vaikka kuinka sotii suomen kieltä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus on valtionyhtiö ja valtionyhtiöiden pitää käyttää kansalliskieliä, jollainen englanti ei ole.
Veikkaus on valtionyhtiö, mutta Veikkaus Arena ei. Veikkaus Arena on kansainvälinen toimija ja siksi sen nimikin on englanninkielinen. Juntti suomiakka ei tämän vertaa tajua.
Luulis kansainvälistenkin toimijoiden osaavan lukea "areena", varsinkin kun ei ole edes ääkkösiä mukana.
Niin, että Welcome to Veikkaus-areena arena? Noinhan se pitäisi muotoilla englanniksi, koska nimiä ei käännetä.
No vaikka, ihan sama. Suomi EI OLE Yhdistynyt Kuningaskunta eikä Amerikan Yhdysvallat prkl.
No miksi et sitten raivonnut peniksen pä
Gatorade ei ole suomenkielinen nimi, joten center sopii sen perään ihan hyvin. Geitoreid centö vs .Veikkaus äriinä
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tyhmä?
Olen. Ja tämä oli vasta alkua, näkisit kun oikein pääsen vauhtiin.
- ap
Ainut nolo olet sinä.
Kun vielä korvantauksesi kuivuvat, tulet oppimaan monta asiaa.