Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aikaisin olette laittaneet äitiyspakkaushakemuksen menemään?

Vierailija
20.09.2008 |

Minulla rv 27 ja vieläkin tuntuu kovin aikaiselta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa heti laittaa paperit Kelaan kun olet ne saanut. Päivärahahakemuksen käsittelyssä kestää ja jos vielä joutuvat odottelemaan palkkatietoja työnantajalta kauan.

Vierailija
2/6 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun sen sain. mitä sitä panttaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä sekä Kelassa kestää niin pitkään, että olen kaikilla kolmella kerralla laittanut heti kun paperit sain. Kerran kesti jopa niin kauan, että ensimmäinen äitiyspäiväraha tuli vasta vauvan synnyttyä.

Vierailija
4/6 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vimosessa rasakudessa sain paperit viikolla 26 ja vein sitten heti seuraavana pävänä ne kelaan. Pakkauksen sain kuitenkin vasta viikolla 36, koska käsitely vei aikaa. Käsittely tietty riippuu paikkakunnasta, mutta mekin pienellä paikkakunnalla asutaan ja aina on päätöksen saanti kestäny pitkään. Mä en ole ikinä edes saannu äitiyspäivärahaa ennen vauvan syntymää...kuuluisko se saada? niinku joku aiemmin mainitsi, että sai äippärahan vasta vauvan synnyttyä. Mulla on neljä lasta, ja jokaisen ä rahan olens aannu vasta syntymän jälkeen. Nytte on laskettu aika kahen viikon päästä ja äippärahan maksupäivä just vähä ennen sitä.

Vierailija
5/6 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli siis vuosi kohta vaihtumassa, niin halusivat sen vasta uuden vuoden puolella..En tiedä miksi?! mutta kyllä se silloin ärsytti ja luonnollisesti sitten mä sain aika myöhään vasta koko pakkauksen..

Kelan tädit osaavat olla monestikin aika ärsyttäviä!

Vierailija
6/6 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttamaton kun olen, niin heti hain pakkausta, päivärahahakemuksen laitoin myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan