Nainen, miten suhtaudut tällaiseen suhde draamaan?
Eli olet tutustunut tinderissä mieheen ja onnistunut treffaamaan miehen ja siitä on jäänyt molemmille sellainen uuh vau olo joka sitten iskeekin ihan tosissaan tunteisiin. Olet kehunut miestä kovasti ja teillä mätsää kaikilla osa-alueilla. Pitkänkin monen kuukauden aikana mies ei ole kertaakaan vihjannut mihinkään seksiin viittaavaan, olet siitä itse kysynyt ja mies on vain vastannut että on todella tärkeää ja tykkää kyllä kaikesta. Olet kehunut miestä maasta taivaaseen kuinka hänen kanssaan olisi kivaa ja kuinka lähes kaikki miehet ovat sikoja, mutta sä oot herrasmies.
Mies on kuitenkin vähän etäinen, mutta vakuuttelee että kyllä sä mut vielä saat jos nii haluat. Sitten mies paljastaakin että hänellä on vielä ero ihan kesken entisestä kumppanistaan, jota kohtaan ei ole ollut enää pitkään aikaan mitään tunteita.
Miehenä siis kyselen onko peli menetetty samantien jos asiasta avaa keskustelun, onko niitä miehiä kuitenkin jonossa 100, vai onko se niin että jos oikeasti haluaa jonku miehen ja se tuntuu hyvältä nii voi vähän vaikka odottaa ja ymmärtää miestäkin?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi jatkua wau-fiilikset, jos ei moneen kuukauteen ole seksiä ollut tapailusta lähtien.
Se fiilishän just tuleekin siitä kun ei siitä seksistä edes puhuta mitään alkuun, vaan keskustelut ovat hyvinkin syvällisiä ja asiallisia. Olen kyllä huomannut että nimenomaan se on toiminut, se seksi tulee luonnostaan, ei siitä tarvitse edes keskustella, kun kumppani on sen näköinen ja oloinen että tekee mieli kokoajan. Olen siitä jopa kysynyt että olenko liian kiltti ja saanut vastauksen että et ollenkaan, vaan just ihana. Mutta täytyy nyt ottaa siis vähän etäisyyttä. Ap
Miten voit olla varma, että sun treffailukumppani ei ole aseksuaali, kun ette edes puhu seksistä. No, ihan sama mulle mitä teet, kunhan lopetat valehtelun kummallekin.
Yöks koko kuvioon. Kolmen miehen draama on...
Teitä epärehellisiä kusettajia on 13 tusinassa. Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Luiskaan ja heti.