Nainen, miten suhtaudut tällaiseen suhde draamaan?
Eli olet tutustunut tinderissä mieheen ja onnistunut treffaamaan miehen ja siitä on jäänyt molemmille sellainen uuh vau olo joka sitten iskeekin ihan tosissaan tunteisiin. Olet kehunut miestä kovasti ja teillä mätsää kaikilla osa-alueilla. Pitkänkin monen kuukauden aikana mies ei ole kertaakaan vihjannut mihinkään seksiin viittaavaan, olet siitä itse kysynyt ja mies on vain vastannut että on todella tärkeää ja tykkää kyllä kaikesta. Olet kehunut miestä maasta taivaaseen kuinka hänen kanssaan olisi kivaa ja kuinka lähes kaikki miehet ovat sikoja, mutta sä oot herrasmies.
Mies on kuitenkin vähän etäinen, mutta vakuuttelee että kyllä sä mut vielä saat jos nii haluat. Sitten mies paljastaakin että hänellä on vielä ero ihan kesken entisestä kumppanistaan, jota kohtaan ei ole ollut enää pitkään aikaan mitään tunteita.
Miehenä siis kyselen onko peli menetetty samantien jos asiasta avaa keskustelun, onko niitä miehiä kuitenkin jonossa 100, vai onko se niin että jos oikeasti haluaa jonku miehen ja se tuntuu hyvältä nii voi vähän vaikka odottaa ja ymmärtää miestäkin?
Kommentit (43)
Eli... Onko siis niin että nyt vain pitää sanoa että "oot kyllä hirmu kiinnostava, mutta mulla ei oo nyt aikaa tällaisiin" ja hoitaa omat asiat kuntoon ja sitten palata kyselemään. "Hei joko oot miehen löytänyt tai ootko vielä vapaa, kiinnostaisko treffailla" ja kyllähän se kiinnostaa jos on vielä sinkku? Ilmeisesti ollut jo jonku aikaa eikä oo oikein mitään hyvää löytynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin sanan sieltä toisen täältä. Siis mies käy treffeillä, pihtaa ja vedättää, ja lopulta kakaisee, että on naimisissa? Ei jatkoon vai jatkoon. Pitää miettiä hetki.
Selkäsauna. Esto päälle. Keskisormea aina ohi ajaessa.
Vierailija kirjoitti:
Eli... Onko siis niin että nyt vain pitää sanoa että "oot kyllä hirmu kiinnostava, mutta mulla ei oo nyt aikaa tällaisiin" ja hoitaa omat asiat kuntoon ja sitten palata kyselemään. "Hei joko oot miehen löytänyt tai ootko vielä vapaa, kiinnostaisko treffailla" ja kyllähän se kiinnostaa jos on vielä sinkku? Ilmeisesti ollut jo jonku aikaa eikä oo oikein mitään hyvää löytynyt. Ap
Juuri noin. Älä säädä toisaalla kun edellinen juttu on kesken. Hoida ero ja toivo että nainen on vielä vapaa kun paketti on kasassa.
Jeesus mikä muusinuija.
Miten voi jatkua wau-fiilikset, jos ei moneen kuukauteen ole seksiä ollut tapailusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan kerrot että valehtelit nykyisen liittosi tilasta, ja annat naisen tehdä asiasta omat päätöksensä. Kahden sivun vastausten jälkeenkin olet yhä sitä mieltä, että kannattaa jatkaa valehtelua sanomalla, ettei ole aikaa? 😂
"Mies on kuitenkin vähän etäinen, mutta vakuuttelee että kyllä sä mut vielä saat jos nii haluat. Sitten mies paljastaakin että hänellä on vielä ero ihan kesken entisestä kumppanistaan, jota kohtaan ei ole ollut enää pitkään aikaan mitään tunteita."
Eli suhde on alkutekijöissään, varoitusmerkit on ilmassa (mies on varattu) ja asiasta kerrotaan naiselle vasta nyt, muutaman kuukauden heilastelun jälkeen.
Näillä spekseillä laittaisin miehen luiskaan. "Ero on ihan kesken" kuulostaa naisen korviin siltä ettei eroa välttämättä ole edes tekeillä. Liekö rouvansa edes tietoinen eroaikeista :D
Ap tiedustelee onko niitä miehiä jonossa 100? Ap:lle tiedoksi, ethän sinäkään ole vapaa niin mitä asia sinulle edes kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
"Mies on kuitenkin vähän etäinen, mutta vakuuttelee että kyllä sä mut vielä saat jos nii haluat. Sitten mies paljastaakin että hänellä on vielä ero ihan kesken entisestä kumppanistaan, jota kohtaan ei ole ollut enää pitkään aikaan mitään tunteita."
Eli suhde on alkutekijöissään, varoitusmerkit on ilmassa (mies on varattu) ja asiasta kerrotaan naiselle vasta nyt, muutaman kuukauden heilastelun jälkeen.
Näillä spekseillä laittaisin miehen luiskaan. "Ero on ihan kesken" kuulostaa naisen korviin siltä ettei eroa välttämättä ole edes tekeillä. Liekö rouvansa edes tietoinen eroaikeista :D
Ap tiedustelee onko niitä miehiä jonossa 100? Ap:lle tiedoksi, ethän sinäkään ole vapaa niin mitä asia sinulle edes kuuluu.
Ja miten ero voi olla kesken kuukausia? :D Eikö avioerokin tuomita lopulliseksi puolessa vuodessa, ja paljon sitä ennen voi jo alkaa hoitaa asioita ja muuttaa erilleen yms.?
Mikä tahansa valehtelu lopettaa suhteen heti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä valheella alkaa se valheella loppuu. Jos haluat itse olla hetken päästä tämän miehen nykyisen puolison asemassa niin jatka toki suhdetta ja usko jutut kesken olevasta erosta.
Onko tämä siis niin että koskee vain miehiä, mutta ei niitä naisia ollenkaan, joita on sadoittain enemmän että otetaan lennosta uusi? Mies ei siis voi näin tehdä, vaikka olisi kuinka haluttu naisten keskuudessa? Ap
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tämä juttu ole taputeltu jo. Eikä tämä treffailukumppani ole sulle mitään velkaa, että hänen pitäisi sanoa onko niitä miehiä jonossa vai ei ja jos on, niin onko satoja.
Oi kun tulee nuoruus mieleen. No silloin ei ollut tinderia, mutta kyllä se varattu mies silloinkin vakuutteli kovasti, miten avioliitto on oikeasti ohi. Tulipa opittua sitten kantapään kautta..
Ap, sä olet valehteleva vässykkä ja toivon todella että kukaan ei suhun haksahda. Miten voikin mies olla tollanen vellihousu, eikö sua yhtään hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä valheella alkaa se valheella loppuu. Jos haluat itse olla hetken päästä tämän miehen nykyisen puolison asemassa niin jatka toki suhdetta ja usko jutut kesken olevasta erosta.
Onko tämä siis niin että koskee vain miehiä, mutta ei niitä naisia ollenkaan, joita on sadoittain enemmän että otetaan lennosta uusi? Mies ei siis voi näin tehdä, vaikka olisi kuinka haluttu naisten keskuudessa? Ap
Miten sinkun deittailutilanne olisi mitenkään verrattavissa varatun deittailutilanteeseen? Sukupuolesta riippumatta. Vaikka naisella olisi 0 miestä jonossa, et pääse edes jonoon, koska sinulla on luonteena punainen lippu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostaisi valehtelija, ei nyt eikä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta erikoinen logiikka sulla. Perustelet valehtelemista sillä, että joku muukin valehtelee. Perusteletko samoin myös varastelua - koska muutkin tekevät, on se mullekin sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko pettäjämies yrittää syyttää vapaita naisia kevytkengäisyydestä? Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi jatkua wau-fiilikset, jos ei moneen kuukauteen ole seksiä ollut tapailusta lähtien.
Se fiilishän just tuleekin siitä kun ei siitä seksistä edes puhuta mitään alkuun, vaan keskustelut ovat hyvinkin syvällisiä ja asiallisia. Olen kyllä huomannut että nimenomaan se on toiminut, se seksi tulee luonnostaan, ei siitä tarvitse edes keskustella, kun kumppani on sen näköinen ja oloinen että tekee mieli kokoajan. Olen siitä jopa kysynyt että olenko liian kiltti ja saanut vastauksen että et ollenkaan, vaan just ihana. Mutta täytyy nyt ottaa siis vähän etäisyyttä. Ap
Olen joskus ollut se, johon on vaihdettu. Suhde oli oikeasti jo erokypsä, yhteisten tuttavien vahvistama fakta eikä pelkkää ukkomiehen satuilua, virallinen ero tuli viikoissa ensitapaamisesta. Siitä tuli kymmenen vuoden suhde ja kaksi lasta. Seuraavalla kerralla vastaavassa tilanteessa ei käynyt yhtä hyvin. No, opinpahan lopulta läksyni, että varattuihin en sotkeennu vaikka kuinka olisi muka maailman huonoin suhde ja ero vain ajan kysymys.
Joku vähemmän turpaansa saanut olisi saattanut jäädä odottamaan, mutta tuo on kyllä aika monelle niistäkin deal breaker, ettet suostunut olemaan heti alussa rehellinen. Todella vastenmielinen lähestymistapa, että tarkoituksella pimitetään isoja salaisuuksia, ja paljastetaan vasta sitten kun ajatellaan toisen olevan niin syvällä tunnekoukussa ettei se enää pääse irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se fiilishän just tuleekin siitä kun ei siitä seksistä edes puhuta mitään alkuun, vaan keskustelut ovat hyvinkin syvällisiä ja asiallisia. Olen kyllä huomannut että nimenomaan se on toiminut, se seksi tulee luonnostaan, ei siitä tarvitse edes keskustella, kun kumppani on sen näköinen ja oloinen että tekee mieli kokoajan. Olen siitä jopa kysynyt että olenko liian kiltti ja saanut vastauksen että et ollenkaan, vaan just ihana. Mutta täytyy nyt ottaa siis vähän etäisyyttä. Ap
Olet valehdellut naiselle kuukausia, ja suurin huolesi on, että pitää nainen sinua liian kilttinä? Ja luulet keskustelevasi syvällisiä, vaikket ole niinkään pinnallista asiaa pystynyt kertomaan, että olet parisuhteessa?
Millä vtun planeetalla sinä elät?
Sanoisin että hyvästi. Jos on asiat kesken ei pidä aloittaa vielä mitään juttuja. Inhoan draamaa.