Monte Criston kreiviä esittävä Sam Claflin
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän varmaan sillä tavalla "conventionally attractive". Omaan makuun ei ollenkaan, mutta varmaan monet tykkää. Mun tyyppi on enemmän "unconventionally attractive"-miehet, eli ne joita osa pitää hirvittävän rumina ja kolhoina ja osa kuumina.
Kuten esimerkiksi ?
Tätä uutta sarjaa katsoo ilolla kun on niin hyvännäköinen pääosan esittäjä🤩 se vanhempi sarja missä on pottunokkanäyttelijä Depardieu, niin sitä ei pysty katsomaan kun on niin ällö ukko😣
Vierailija kirjoitti:
Tätä uutta sarjaa katsoo ilolla kun on niin hyvännäköinen pääosan esittäjä🤩 se vanhempi sarja missä on pottunokkanäyttelijä Depardieu, niin sitä ei pysty katsomaan kun on niin ällö ukko😣
: ) : )
Vierailija kirjoitti:
Itse luin kirjan jo lapsena, Depardieu Monte Cristona oli kyllä hirveä pettymys, koska kirjassahan kreivi on komea ja hienostunut mies, ei mikään elähtänyt ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Munkkiniemen kreivi oli komeampi.
Mutta taatusti köyhempi.
Vierailija kirjoitti:
Munkkiniemen kreivi oli komeampi.
Minun makuun liian ruipelo ja vaaleakutrinen.
Näytti ajoissa jaksoissa hämmentävän paljon Jasper Pääkköseltä! 😯
https://signedforcharity.org/product/sam-claflin-signed-photo-the-hunge…
Kyllä Monte Criston kreivi pitää olla ranskan kielellä ja ranskalaisilla näyttelijöillä
Onhan hän varmaan sillä tavalla "conventionally attractive". Omaan makuun ei ollenkaan, mutta varmaan monet tykkää. Mun tyyppi on enemmän "unconventionally attractive"-miehet, eli ne joita osa pitää hirvittävän rumina ja kolhoina ja osa kuumina.