Tuntuuko että tukileikkaukset vievät äärimmäisiin säästökeinoihin ja Frendeistä tuttu kimppakämpä alkaa olla kohta pakollinen?
Kuinka järkyttynyt olet jos joudut muuttamaan tukileikkausten takia Frendien tavoin kimppakämppään?
Kommentit (28)
Ei ole inhimillistä ihmisen pitää saada voida syrjäytyä yksiössään yksin
Huhhuh eipä ole ihmisarvoista elämää!
Itse asiassa yhdessä asuminen todennäköisesti leikkaa tukia, joten yhteenmuuttaminen ei välttämättä kannata.
Eikä se kimppakämppä Friedsessäkään ollut muuta kuin keino saada showsta kiinnostava. Yksinasuvan möllöttelystä kun ei kummoista showta saa.
Suomessa kämppiksenä voi olla juoppo puukkojunkkari, sarjahokija ja hikityyppi. Älä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa yhdessä asuminen todennäköisesti leikkaa tukia, joten yhteenmuuttaminen ei välttämättä kannata.
Eikä se kimppakämppä Friedsessäkään ollut muuta kuin keino saada showsta kiinnostava. Yksinasuvan möllöttelystä kun ei kummoista showta saa.
Nykissä kellään ollut varaa niin hulppeasti asua kuin Frendeissä asuttiin, siinä asunossa olisi asunut kaksi tai kolme samassa huoneessa
Törkeää jos joutuu elämään kuten Frendit
Joutuu elämään NYC:n keskustassa arvotontilla?
Mun kaksioon mahtuis pari petite-kokoista, 18-vuotiasta tyttöä.
M41
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö paljonko kämppien vuokrat on New Yorkin keskustassa?
Ihmisen muisti ok lyhyt.
Ei siitä ole montaa vuotta kun piti asua kimppakämpässä, ellei tehnyt opintojen ohella töitä tms. Reilusti alle 10 vuotta joka tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
Normielämää kaikissa muissa länsimaissa pohjoismaiden ulkopuolella.
Työssäkäyvät aikuiset sinkut asuvat ihan yleisesti kimppakämpissä.
Voi ei eikö yhteiskunta maksaa sinulle omaa asuntoa ja joudut miettimään kimppakämppää? Mitennihmeessä pärjäät, ei kun hetkinen eikös kimppakämpissä ole asuttu aina vaikka nykyiset itsekkäät pullamössö sukupolvet ei kykenekään ajattelemaan muita että kykenisi asumaan kimppakömpässä ja vaatii omaa asuntoa muiden maksamana
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ihan normaalia elämää mitä ollaan tehty aina ja kaikkialla!! Te lumihiutaleet vain kuvittelette että näin ei ole kun tiedätte itsekin olevanne todella itsekkäitä että ette kykene yhteistyöhön ja yhteisasumiseen edes omien ystävienne kanssa. Kyllä huomaa että ollaan totuttu aivan liian hyvään yhteiskunnan maksamana ja juuri tästä johtuen suurin osa yhteiskunnasta vaatii tukien leikkaamista. Onhan sekin kimppakämppä asumista kun perhe asuu saman katon alla
Töissä en ole käynyt ikinä enkä mene mutta vaadin tilaa ja useita huoneita!
Mielummin telttaan metsään. Minä en kimppa-asuntoon muuta. Haluan hiljaisuutta ja rauhaa enkä muita ihmisiä ympärille.
Kun tulee suuri lama niin vuokran pienenee koska muuten asuntojen omistajat joutuu maksaa vastikkeita eikä niillä ole vuokralaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kun tulee suuri lama niin vuokran pienenee koska muuten asuntojen omistajat joutuu maksaa vastikkeita eikä niillä ole vuokralaisia.
ei pienene, Blackrock yms. maailmaa hallinnoivat organisaatiot ottavat asunnot haltuun ja sanelevat ehdot jatkossa, köyhdyttämisen agenda, et omista mitään ja olet onnellinen
Isoin ongelma ei ole kämppä vaan ulosotto joka ei jousta missään tilanteessa. Sen vuoksi en näe oikein muuta vaihtoehtoa kuin hävittää perhe. Sitten aina jälkikäteen julkisuudessa valitetaan miten taas yksi perhe jota kukaan ei auttanut.
En joudu. Sullahan ei ole edes niitä kavereita.