Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla enää toivoa???

Vierailija
28.03.2007 |

Kohta kolmen lapsen äiti, kohta 32-vuotias ja ilmeisesti kohta myös eronnut...

Onko tällaisella enää mitään toivoa onnellisesta tulevaisuudesta? Saati onnellisesta, tasapainoisesta parisuhteesta??? Nyt tuntuu niin mustalta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin olet saanut vanhan paskan pihalle, turha ruveta vollottamaan jo seuraavan perään. Ja ihan varmasti kun tunteet vähän rauhoittuvat, onni seuraa jo siitä, että onnesi ei ole kenenkään kusipään armoilla!

nimim. onnellinen yh, joka voi oikein hyvin itsekseen ja monen uuden onnen löytäneen entisen yh:n hyvä kaveri

Vierailija
2/5 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden päästä alkoi uusi rakkaus ja tuli yhteisiä lapsiakin. Usko pois, elämällä on sulle vielä vaikka mitä tarjottavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan normaalia, rauhallista, luotettavaa, tasapainoista arkea. Ihanaa, tavallista miestä, jonka kanssa vanheta...

Ap

Vierailija
4/5 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 4, olen hyvin itsenäinen, pärjään kyllä omillani. Henkisesti mieheni on jo menneisyyttä, mutta jotenkin tuntuu lohduttomalta ajatus siitä, ettei voisi jakaa arkea toisen aikuisen kanssa...

Vierailija
5/5 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun rakastat itseäsi, ja sulla on yksin hyvä olla - sitten ota mies. Muuten roikut ja tarvitset ihailua. Mun mielestä paras liitto on kaksi onnellista, itsenäistä ja toisen ihailua kaipaamatonta on yhdessä.... Kaikessa on toki kautensa.