Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmenon jälkeen ovulaatioista on tullut kivuliata. Miksi?

Vierailija
28.03.2007 |

Ikinä ennen en ole huomannut koska minulla on ovulaatio. Nyt on toinen keskenmenon jälkeen ja oikeasti voin sanoa, että kyllä sattuu. Myös ensimmäinen sattui paljon. Onneksi kipu ei kestä päivää kauempaa, mutta se kamala limaisuus kyllä kestää pidempään.

Mistä ihmeestä moinen muutos?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis ja menkkakivut ehkä kovenee kun jättää pillerit pois ja myös raskauden jälkeen saattaa muuttua......

Mulla ei mitään kipuja kun söin 16vuotta pillereitä ,mut annas kun jätin pois niin ihan sairaat oviskivut ja raskauden jälkeen vielä pahemmat =O

Vierailija
2/6 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun syö pillereitä EI TULE OVULAATIOTA.....Vierailija:

Ovis ja menkkakivut ehkä kovenee kun jättää pillerit pois ja myös raskauden jälkeen saattaa muuttua......

Mulla ei mitään kipuja kun söin 16vuotta pillereitä ,mut annas kun jätin pois niin ihan sairaat oviskivut ja raskauden jälkeen vielä pahemmat =O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ovulaatio niiden lopettamisen jälkeen oli kivulias. Sitten tilanne tasoittui. Muutaman kuukauden kuluttua alettiin yrittää vauvaa ja tulinkin raskaaksi, mutta sitten tuli keskenmeno ja nyt siis toinen ovulaatio keskenmenon jälkeen ja voi hemmetti, että tuntuu :)

Ensi kuussa aletaan yrittää uudelleen ja toivottavasti paremmalla onnella. Ei ilmeisesti ainakaan tarvitse miettiä koska on sopiva ajankohta.

ap

Vierailija
4/6 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan hormoonitoiminta on ihan eri luokaaa kuin normaalisti ilman pillerietä ja PMS ja menkkaoireet on myös ihan eri luokkaa normaalitilassa :)

Vierailija
5/6 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmenoni ja kaavinnan jälkeen alkoi olla jälkivuotoa kuukautisten jälkeen. (Menin jopa kohtunäytteesiin, mutta ok oli)

Vierailija
6/6 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tosiaan syöny niin molnta vuotta pillereitä, etten musitanu miltä nuo menkat ja ovikset tuntui sillon teininä ;)

Nytpähän tiedän ainakin, että kroppa toimii.....