Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat, jotka itkettävät minua tänään:

Vierailija
01.07.2025 |

Jätin ostamatta (tilaamatta) käsirasvan. No juu, minulla on mielessä yksi tietty (kuivalle ja herkälle iholle ei käy ihan mikä tahansa), että sinänsä tietoinen valinta mutta itkettää silti. Yritetään pärjätä huomiseen tuolla mitä on, ja mennään sitten hakemaan lisää.

Tilasin vääriä rättejä :( saatana! En halunnut tuollaisia. Nyt joudun ostamaan erikseen ne oikeat, ja keksimään väkisin käyttöä noille ärsyttäville.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä siivet? Päästä ne lentoon, niin mielesi piristyy! 

Vierailija
2/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mielenterveydellistä apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itkettää kun mun äitipuoli ja veli on niin ihania. Ja mun tyttäret. Kaikki järjestyy! Ja: tarjottiin mökkiä lainaksi, ilman maksua.

Vierailija
4/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohakkuu

Vierailija
5/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niissä siivet? Päästä ne lentoon, niin mielesi piristyy! 

Ai siivousräteissä? xddd

Vierailija
6/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin sekaisin voi olla a bimp

Vierailija
7/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin ja läheisen puheet läheisen mahdollisesta kuolemisesta, omat terveysoireet, ihan liian kauan jatkunut univelka, läheisyyden puute, liikaa tekemättömiä asioita

Vierailija
8/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja itkettää myös se, että patjansuojuksessa oli pinttynyt haju (tekokuitu alkaa jossain vaiheessa haisemaan, vaikka kuinka pesisi ja tuulettaisi), ja heitin sen menemään. Nyt joudun pitämään tilapäisesti jotain vilttejä suojuksina ja ne eivät pysy paikallaan. Huoh. 

Vierailija
9/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin suojusta USEIN, ja aina vähintään 60 asteessa. Huuhtelin huolellisesti koneessa, tuuletin, kuivatin nopeasti... Se haju ei vain lähtenyt ikinä mihinkään. Lopulta luovutin.

Vierailija
10/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärin ja läheisen puheet läheisen mahdollisesta kuolemisesta, omat terveysoireet, ihan liian kauan jatkunut univelka, läheisyyden puute, liikaa tekemättömiä asioita

En minä kysynyt mitään.

Vierailija
11/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut selvittää hiuksia pariin kolmeen viikkoon. Nyt siinä menee 2 tuntia ja tukkaa lähtee paljon. Kaikki ympärillä on täyttä kaaosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan