Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tahtomattasi kuullut jonkun panemista

Vierailija
01.07.2025 |

tai runkkailua?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina laitan juomalasin lattialle ja korvan siihen ja pitkälleen niin masterpoin kun alakerrassa naijaan .

Ihan mielenkiinnosta, mitä on masterpointi?

Vierailija
22/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aina laitan juomalasin lattialle ja korvan siihen ja pitkälleen niin masterpoin kun alakerrassa naijaan .

Se on bridge pelaamisen saavutuksia mittaavaan pistejärjestelmään liittyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on bridge pelaamisen saavutuksia mittaavaan pistejärjestelmään liittyvä juttu.

Kyllä ja voi myös olla yksi yritys.

Vierailija
24/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin teinit panee. Minkäs teet mutta parempi että kotona kuin vaikkapa kiekkokaukalon pukkarissa.

OK jos heteroita, jos taas eivät ole, huomautan paskhasta, jota on metrin korkeudella seinissä.

Vierailija
25/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrasta kuuluu usein tasainen jyskytys ja pientä voihketta kun tyttären poikkis on käymässä. Mikäs siinä, tietääkseni ehkäisy on kunnossa ja ihan asiallinen nuorimies.

Yritän järjestää mahd. usein niin, että saavat olla talossa kahden. Ei aina onnistu aikataulusyistä. Jos on lyhyempi koulupäivä ja itse vielä etätöissä, hieman ärsyttää. En viitsi noiden harvojen kertojen takia kuitenkaan nuoria nolata, muistan itsekin olleeni joskus nuori.

Berliinissä tuli todistettua kun vastapäisen talon pariskunta paneskeli valot päällä ikkunan edessä. Mitään ei kuulunut, mutta hyvin näki.

Vierailija
26/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena miehenä ihastunut tyttöön. Käänteistä johtuen päädyin yhteen ja naimisiin hänen kaverinsa kanssa. Vuosia, vuosia myöhemmin noista nuoruuden ajoista kaveri ja miesystävänsä tulivat meille yökylään, kun asuttiin eri puolilla Suomea. Jo aiemmin päivällä katselin muinaisen ihastuksen lantion ja vatsan alueen paljasta ihoa, kun tämä röhnötti sohvalla vieressä. Kuvittelin miten avaisin lantiokorkuisten farkkujensa napit ja ujuttaisin käteni pikkarien päälle ensin ja sitten sisään.. ja tiedätte kyllä loput.

Myöhään illalla katselin vielä olkkarissa telkkaria, kun kuulin vierashuoneesta sen itsensä ääniä. Silloin kieltämättä oli aika hankala olla, kun nuoruuden muistikuvat sekoittuivat tuoreisiin visuaalisiin kiihottaviin näkymiin ja liveseksiääniin vain yhden hataran oven takana..

Vierailija
27/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuuntelin naapurin parikymppisen tytön voihkintaa kun sai moloa mekkoon. Tiesin sen olevan kuitenkin sinkku ja kiusoittelin sitten pihalla kun nähtiin että, taisit saada kunnolla. Vastaus kyllä sitten yllätti ja sen jälkeen se olenkin ollut minä joka sen voihkimisen saa aikaan. Tämä on ollut oikein hyvä naapuri apu molemmin puolin. 

Vierailija
28/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljen huoneesta kuului ohuen väliseinän läpi kotona asuessa sängyn narinaa ja jotain kahinaa. 

Voi olla, että kiillotti aina iltaisin kenkiä kovin intensiivisesti mutta luulen että kiillotti sauvaansa.

Vierailija
29/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 20v ikäisenä 90-luvun lopulla kaverilla oli bileet vanhempiensa talossa. Jossain vaiheessa iltaa tuli heikko olo ja lähdin lepäämään pihasaunalle. Sen verran oli järkeä päässä, että menin lattialle lauteiden alle, etten putoaisi lauteilta jos uni tulee. Torkahdin ja heräsin voihkeeseen. Kaverini oli hämärän saunan lauteilla panemassa yhtä bileiden isännän tyttöystävän kaveria. Olin hiljaa ja liikkumatta, kesti ehkä 10min tms. Kun hekumoivat olivat poistuneet kömmin pois lauteiden alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme