Nainen, katselevatko muut naiset miestäsi ulkomailla?
Kysymys otsikossa. Jos katselevat, niin miten suhtaudut asiaan?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Yleensä paljon liikkuvat ihmiset pitävät siitä. Terveys ja ulkonäkö tulee sivutuotteena.
Tuo "kymmeniä tunteja viikossa" viittaa liikunta-alan ammattilaiseen, vetää ehkä jumppatunteja? PT:llä tai valmentajilla ei tule liikkumista noin paljon. Edes ammattiurheilijat ei liiku normaalin työviikon verran.
Ei vilkaisekaan . On niin pienimunainen mies mulla.
Kyllä katselevat, minusta se on mukavaa. Minua katsellaan myös eikä se tunnu miestänikään häiritsevän.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Hyi yäk, karvarinnat ällöjä. Ja piirtyvät lihaksetkin. Taitaa sulta ne kaikkein parhaimmat rotunaiset kuitenkin jäädä saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset... yök
Kuulostaa viikingiltä. Panisin aina vaan uudestaan.
Kerrankin ketju, johon tämä vakiospämmi sopii. Siitä yläpeukku.