Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, katselevatko muut naiset miestäsi ulkomailla?

Vierailija
01.07.2025 |

Kysymys otsikossa. Jos katselevat, niin miten suhtaudut asiaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Kerrankin ketju, johon tämä vakiospämmi sopii. Siitä yläpeukku.

Vierailija
22/26 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Yleensä paljon liikkuvat ihmiset pitävät siitä. Terveys ja ulkonäkö tulee sivutuotteena.

Tuo "kymmeniä tunteja viikossa" viittaa liikunta-alan ammattilaiseen, vetää ehkä jumppatunteja? PT:llä tai valmentajilla ei tule liikkumista noin paljon. Edes ammattiurheilijat ei liiku normaalin työviikon verran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vilkaisekaan . On niin pienimunainen mies mulla.

Vierailija
24/26 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katselevat, minusta se on mukavaa. Minua katsellaan myös eikä se tunnu miestänikään häiritsevän. 

Vierailija
25/26 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi yäk, karvarinnat ällöjä. Ja piirtyvät lihaksetkin. Taitaa sulta ne kaikkein parhaimmat rotunaiset kuitenkin jäädä saamatta. 

Vierailija
26/26 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset... yök

Kuulostaa viikingiltä. Panisin aina vaan uudestaan.