Olipa mielta ylentava kommentti :( Olen laihtunut 15,2kg (kylla tuo 200g on tarkea ilmoitus :)) Mun mies ei ole kommentoinut mitenkaan,
kysyin yhtenä päivänä mitä se tykkää mun hoikistumisesta niin vastaus oli tyyliin aivan sama kunhan tissit ei pienene. Mun mies on just tommonen että se ei kannusta ja kehu mua missään missä onnistun, mutta mun epäonnistumisia muistaa muistuttaa kokoajan.
Tämä laihdutus asia ei ole ollut ainut missä en ole saanut kannustusta enkä kehuja. Olen huomannut että olen sen luontoinen ihminen että tarvin tukea ja kannustusta jotta motivaatio pysyy yllä.
Ehkä mies ei osaa ajatella asiaa minun kannalta kun hän itse ei tarvitse kehuja tai kannustusta omissa jutuissaan.
No, kyllä minä pärjään :) tässä on vielä laihdutettavaa ja toivottavasti onnistun tässä projektissa sekä elämässä yleensä.
Mun 6v poika kehuu kyllä mua ja se on ihanaa. Yksikin päivä sanoi kun meikkasin että " äiti sinä olet kaunein nainen" :)
Kommentit (4)
Oletko kertonut hänelle, että sinulle olisi tärkeää saada kannustusta?
Tosi hienon tuloksen olet kyllä jo saanut aikaan! Tsemppiä myös jatkoon!
Joillakin miehillä taitaa olla jokin ihme homma tosiaan siinä että omaa naista on niin hankala kehua ja kannustaa. Jospa ne pelkää että kun nainen laihtuu niin se alkaa vilkuilemaan vieraita / vieraat alkavat vilkuilemaan vaimoa sillä silmällä :)
No, mutta mahtavan työn olet jo tehnyt, on varmasti tosi mukavaa kun paino tippuu ja kesäkin lähestyy koko ajan :)
Jaksamista laihduttamiseen ja voimia uuden painon hallitsemiseen :D
HYVÄ SINÄ!
vi kannustusta niin ei osaa ajatella toisen puolesta.
Kyllä tämä tästä, mies on kyllä muuttunut paljon tämän 10v aikana mitä olemme olleet yhdessä, luulen että syynä on siaraus johon hän muutama vuosi sitten sairastui, sen jälkeen hän on ollut kuin eri ihminen.
t. ap
ja miten se motivaatio saadaan aikaiseksi, niin siellä juuri korostettiin että pitää läheisten kannustaa.