En jaksa käydä kaupassa
Meillä auto ei toimi enkä tiedä milloin toimii. Mies ei halua kävellen kauppaan tai bussilla. Mä kävin eilen bussilla. Me luultiin että auton saisi tänään kuntoon. Ei saanut. Syötiin eilen suurin osa mun hakemista ruuista, oli tortilloja. Nyt en jaksa taas käydä itekseen kaupassa. Syökööt riisiä. Ei ole mitään lihaa. Kananmunia on pari. Meillä asuu mun ja miehen lisäksi meidän 21v poika kesän. Mä oon vaan kyllästynyt et mun pitäisi aina ratkaista kaikki ja joustaa..
Kommentit (18)
Poika voi käydä pyörällä kaupassa.
Kuinka kaukana se kauppa on? Eikö niillä ole kotiinkuljetusta?
Kerroppas sedälle mikä autossa mättää,olen Kauko,parantaja
Kannattaa aina olla pakasteessa vaikka grillimakkaraa ja jauhelihaa, vaikka ranskanperunoitakin ja kuivakaapissa makaronia ja riisiä.
Pojan vuoro käydä kaupassa. Tosiaan, saisiko kaupasta kotiintoimituksella? Soita ja kysy.
Ehdotin kaupan kotiinkuljetusta. Mies sanoi että jos mulla on rahaa niin maksa se, hän ei maksa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin kaupan kotiinkuljetusta. Mies sanoi että jos mulla on rahaa niin maksa se, hän ei maksa
Ap
No syö itse vaikka ravintolassa ja anna perheen selviytyä. Kyllä ne pärjää, isot miehet.
Kyllä se kaupassa käynti alkaa maistua pyörällä tai julkisilla kunhan riittävästi tulee nälkä. Vastaisen varalle kannattaa varata kuiva-aineita ja pakkaseen valmistaa ruokia.
00000000000000000000000000000000/5
Vierailija kirjoitti:
Poika voi käydä pyörällä kaupassa.
Matkaa on 40km, jos olisi esim 25km niin laittaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No syö itse vaikka ravintolassa ja anna perheen selviytyä. Kyllä ne pärjää, isot miehet.
Luulen että mies suuttuu jos käyn itse syömässä enkä tuo heille ruuaksi mitään. Jokainen hakekoon itse...
Ap
Anna kun arvaan, autosta on mennyt akku, teillä ei ole laturia siihen, mies ei halua ostaa laturia, sun isä ei voi sellaista teille tuoda.
Mies sanoi syövänsä leipää....kun leipä loppuu niin hakee jotain vähän itselleen. Ei siis puhettakaan että toisi mulle tai pojalle ruokaa samalla. Mä eilen toin kaikille. Tyhmä
Ap
Tortilla ei ole mikään ruoka. Tortillat ovat vain niitä lättyjä joiden pohjalle ruoka rakentuu (esim. burrito).
Laita poika kauppaan ja mies ulkoruokintaan, jos ei jaksa edes ruokaansa kaupasta ostaa.