Onko ihmisen asuinpaikkakunnalla väliä sinulle?
Siis jos aikoinaan vaikka asunut jossain syrjäseudulla ja muuttanut kaupunkiin niin pitävätkö tuota synnyinkuntaa huonona tai mitään? Ja tuleeko se usein ilmi jos ei asiasta mainitse eikä ole mitään outoa murretta?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Miksi minulle olisi mitään väliä missä muut ihmiset asuvat?
Jos tapailisit henkilöä ja saisit tietää tämän olevan kotoisin vaikka kuhmosta niin miten reagoisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Miksi minulle olisi mitään väliä missä muut ihmiset asuvat?
Jos tapailisit henkilöä ja saisit tietää tämän olevan kotoisin vaikka kuhmosta niin miten reagoisit?
Voisin seurustella henkilön, kanssa joka on Kuhmosta ja muuttanut pois sieltä, mutta en voisi seurustella henkilön kanssa, joka haluaa edelleen asua Kuhmossa (koska minä en halua).
No itse olen pienestä kylästä ja olen tuon jälkeen asunut 15 vuotta Lontoossa. Täällä on niin kansainvälinen ilmapiiri, että ei kukaan juuri tunnu välittävän oletko Tokiosta, Delhistä vai Kuhmosta.
Vierailija kirjoitti:
No itse olen pienestä kylästä ja olen tuon jälkeen asunut 15 vuotta Lontoossa. Täällä on niin kansainvälinen ilmapiiri, että ei kukaan juuri tunnu välittävän oletko Tokiosta, Delhistä vai Kuhmosta.
Mutta et esm koe häpeää sukujuuristasi?
Minä olen syntynyt ja kasvanut pienellä paikkakunnalla ja olen ylpeä siitä. Suurin osa maailman ihmisistä ei ole saanut kokea sellaista luontoyhteyttä ja varttua sellaisessa turvassa. Se on minulle voimavara joka tekee minusta minut, uniikin.
Mä en seukkaamaan ala jos toinen on Espoosta, hesoista, Turusta
Kuten Chelsea Handler sanoi: Parasta lapsettomuudessa on se, että voit laittaa aamulla herätyskellon soimaan kymmenen aikaa... muistuttamaan sinua että on aika ottaa taikasieniä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten Chelsea Handler sanoi: Parasta lapsettomuudessa on se, että voit laittaa aamulla herätyskellon soimaan kymmenen aikaa... muistuttamaan sinua että on aika ottaa taikasieniä.
Hups! Väärä ketju...
Jos on kaupungista kotoisin niin olen pettynyt. Olen itse niin erityyppinen, maalainen. Makuasioitahan nämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et esm koe häpeää sukujuuristasi?
En. Enhän minä ole syntymäpaikkaani valinnut ja jos nyt harvemmin sattuu tulemaan puheeksi niin yleensä ihmiset suhtautuvat asiaan positiivisesti. Esim. jossain Tokiossa kasvanneelle jokin kyläelämä Suomessa saattaa kuulostaa kiinnostavalta juuri siksi että se poikkeaa niin paljon siitä omasta kasvuympäristöstä.
Ei välttämättä. Riippuu minkälainen muuten on. Onko inhimillinen ymmärtävä vai kylmä laskelmoiva.
Jos ihminen on kehä3 sisäpuolelta, en todellakaan halua edes tuntea tuollaista. Ihan eri rotu, ja ei hyvällä.
Tykkään hiljaisista enemmän kuin jatkuva melu vaikka naapurissa ja ulkona. Ja muut huomioiva, ei sotke katuja tai ole huutava lapsilauma.
Miksi pitäisi hävetä sitä että on maalta? Tuntemani täysjärkisimmät ihmiset on nimenomaan sieltä.
Jos kaiffari olisi Keravalta tai Korsosta, niin jäisi katsomatta se kortti.
Syrjäseutujen asukkaat ovat erilaisia.
Ei mitään luonnonlapsia, luomuja, hippejä tai maalaisia enään, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani kuhmolaiset ovat hyviä ihmisiä, joten varmaan positiivisesti.