Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tuli kyllä viimeinen pisara. Risteilylle lähtö miehen mielestä vain ilmoitusasia

Vierailija
28.03.2007 |

Työkavereiden kanssa on siis lähdössä viikonloppuna ja eilen illalla ilmoitti asiasta minulle. Mies elää kuin poikamies, vaikka on kahden lapsen isä. Esim. jos haluaa mennä töiden jälkeen jonnekin, ei koskaan edes soittele ja ilmoita, saati, että sanoisi asiasta etukäteen. Meidän perheessä on kaksi erillistä joukuetta: minä ja lapset ollaan yksi, mies yksin toinen. Nyt kiehahti niin, että unettoman yön jälkeen pakkasin laukut valmiiksi eteiseen. Aloittakoon jo tänään sen risteilemisensä ihan missä huvittaa!!!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi mennä parikin viikkoa putkeen niin, että mies kävi silloin tällöin pari tuntia nukkumassa ja vaatteet vaihtamassa. No, nykyisin punkkaa pienessä läävässään ihan itsekseen. Viimeinen lähtönsä oli mulle liikaa.

On rankkaa huolehtia kolmesta lapsesta ja arjesta ja samalla olla huolissaan tai pahalla mielellä vuodesta toiseen :( En yksinkertaisesti enää jaksanut.

Nyt se poikamieselämä ei enää miehen mielestä olekaan kivaa... mutta itsehän tiensä valitsi. Ne " miehen oikeudet" ei sitten enää tunnukaan niin hyvältä. Voi voi!

Vierailija
2/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuiteskiin tuun tänne ihmettelemään..

Kun mies viikko toisensa jälkeen lähtee baariin/harrastusmatkoille/muille matkoille tai on muuten vaan kännissä, nainen ei saa hermostua tästä ainaisesta touhusta, vaan kaikki huokailee vaan" Anna sen nyt mennä, mitä turhaan nipotat"

Nyt kun olen viimeisen raskauteni kärsinyt ja imetykseni imettänyt olen parin kuukauden aikana käyny 6 krt baarissa/ muuten vaan tuulettumassa.

Nyt ihmetellään kuinka mä vaan haluun bilettää ja bilettää kun on noin pienet lapset, pitäs olla vastuuntuntoa.

Eli siis mies saa tehdä mitä haluaa, viis siitä onko kuin pieniä lapsia, mutta nainen ei saa mennä, vaikka olisi mikä.

Ihan kuin eivät lapset isänsä kanssa selviä ilman äitiä muutaman tunnin illasta ja aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestihän on jo puoli vuotta vanha.

Vierailija
4/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teistä sitten ihan sama lähteekö työreissuun laivalle vai kavereiden kanssa? kyllä mun mies pari viikkoo sitten ilmoitti että ois työjuttu laivalla ke-to tulossa. eikä siinä mun mielestä mitään, ei se paljon meidän arkeen vaikuta jos toinen on sen yhden illan ja yön poissa kotoa, viikonloppu jos ois ollut kyseessä niin oisin saattanut napista koska silloin haluan että ollaan perheenä koolla. syksyllä ilmoitti että on 8 päivän reissu jenkkilään, lopulta mä häntä kannustin että lähde vaan kun alkoi itse epäröimään.

mut sit taas jos ois " vaan" kavereiden kanssa lähdössä niin saattaisin vähän loukkaantua, koska tällöin reissu menisi just sinne viikonloppuun. me muutenkiin käydään erikseen hirveän vähän missään, mennään yhdessä ellei ole työjuttu. ja nyt on just puhuttu että olisi kiva kaksin lähteä laivalle tms, ja sit jos yhtäkkiä päättäskin lähteä kavereiden kanssa niin...

kyllä mäkin suurinpiirtein ilmoitan että silloin ja silloin mulla olis illalla menoa. mut en mä kyllä laivalle lähtis kavereiden kanssa, koska kaverit on sinkkuja ja jossain vaiheessa mulla menis NIIN hermot siihen jatkuvaan kännäämiseen ja miesten iskemiseen.

Vierailija
5/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lähtö. Itsekin varasin risteilyn parhaani ystäväni kanssa, enkä lupia siihen mieheltäni kysele. Kun ajankohta tulee lähemmäksi, niin ilmoitan vaan asiasta. Liian aikasin asiasta ilmoittaminen ei auta, mies kun tuppaa *unohtamaan* asian.

Mieheni järjestää omat menonsa sitten niin että pääsen lähtemään matkalle. Näin meillä on ja hyvin toimii. Kyllä asiasta sanomme ja jos tilanne on todellakin paha, niin yritämme siirtää matkojamme, mutta aina se ei onnistu.

En ymmärrä miksi aikuisen ihmisen pitäisi anoa ja ruinata lupaa lähteä laskettelemaan tai risteilylle.

Hyvin on toiminut.

Vierailija
6/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin noin lapsellisilla tavoilla, kuin että, " voinko lähteä, please voinko" ? me ollaan kaksi aikuista ihmistä, jotka osaa keskustella ja sopia asioista. Puolisoa pitää kunnioittaa ja kuunnella, ei toimia niin että tekee mitä huvittaa välittämättä toisesta osapuolesta. Risteilemään pääsee ihan varmasti, mutta ajankohta on se mikä pitää sopia molemmille.

Ei meillä lähde 15-vuotias poikakaan tosta noin vaan yökylään tai laskettelemaan, kyllä se " lupa" kysytään. Toivottavasti hän osaa omaa puolisoaan kohdella aikuisena samallatavalla kuin me hänen isän kanssa toisiamme.

Vierailija
7/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan kiinnostaisi elää pelkän kämppiksen kanssa, joka tulee ja menee niinkuin huvittaa.

Vierailija
8/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttavaa kun täällä koko ajan mesotaan että KAIKKI VARATUT ruinaa toisia . Hei HALOO? Tutkimuksessa on todettu että 65 vai 55 % suomalaisessa parisuhteessa elävää ovat uskollisia , jos laivalla tulee yksi tai jopa kaksi varattua iskemään niin onko se että KAIKKI laivan varatut on ollut iskemässä ? Koska olisi aika alkaa puhua meistä uskollisista ihmisistä ? Päteekö tässäkin että yksi mätä omena pilaa koko sadon ?

Vierailija
9/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tosiaan kiva tietää :)

Vierailija
10/59 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin pari tuntia sitten tämän pinon alkupäätä ja ajattelin, että huh huh.

Vierailija
11/59 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 43, sinun kanssasi en ole samaa mieltä. Jos mies haluaa mennä kavereineen (ilman lapsia ja vaimoa) johonkin niin saa mennä. Joskus minäkin haluan mennä. Ihanko tosi susta ei sais esim mennä syömään kavereidensa kanssa illalla ilman perhettä?

Yhteiset säännöt pitää perheessä olla, toisiaan on kunnioitettava, on osattava keskusteltava, mutta vähän vapautta pitää myös osata antaa! Uskon, että juuri näiden asioiden vuoksi meillä on tosi onnellinen avioliitto ja lapsiakin on kolme.

Vierailija
12/59 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos vaikka kaverini pyytää minua tänään baariin ja haluan lähteä, niin toki soitan miehelleni, että " olen menossa baariin, saat jäädä lasten kanssa" ja myös mieheni voi toimia näin. Koska tämä ei ole jokapäiväistä eikä meistä kumpikaan ole kotiorja :). Suhde kukoistaa, kun mies tietää, että voi aina lähteä jos haluaa, ei tarvitse anella tms enkä mökötä jos lähtee.

Vierailija
13/59 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta 43, sinun kanssasi en ole samaa mieltä. Jos mies haluaa mennä kavereineen (ilman lapsia ja vaimoa) johonkin niin saa mennä. Joskus minäkin haluan mennä. Ihanko tosi susta ei sais esim mennä syömään kavereidensa kanssa illalla ilman perhettä?

Yhteiset säännöt pitää perheessä olla, toisiaan on kunnioitettava, on osattava keskusteltava, mutta vähän vapautta pitää myös osata antaa! Uskon, että juuri näiden asioiden vuoksi meillä on tosi onnellinen avioliitto ja lapsiakin on kolme.

Vierailija
14/59 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin matkusteli virossa ja venäjällä, vaikka oli pienet lapset. Seksiä se sieltä sanoi hakevansa, vaikka vaimolleen sanoi, että menee vaan ryyppäämään edullisesti. Pari kertaa vuodessa matkusteli. Vaimonsa oli päiväkodin johtaja. Kerran oli mies jäänyt kiinni ja vaimo oli sen sitten lopulta takaisin ottanut ja taas uskoi mieheen. Nyt ne ovat kumminkin 20 vuoden taistelun jälkeen eronneet.

Tällä miehellä on nyt uusi nuori avokki. Mies matkustelee nykyään Thaimaassa. (Halpa viina syynä varmaan)

Vierailija
15/59 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapinmatkoista ja thaimaan reisuista. En ravintolaan menosta!!!!

Vierailija
16/59 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin tekisin!

Kyllä perheellinen mies joka naisensa kanssa asustaa, on velvollinen menoistaan ilmoittamaan!

Me soitelllaan miehen kanssa usein toisillemme. Hän pääsee puol 4 töistä ja jos ei tasalta näy niin usein soitan että minne on jäänyt. Ihan siitä syystä että hän itse on toivonut ruoan varttia vaille neljäksi ja minä pidän hänen velvollisuutenaan syödä se lämpimänä. Usein mies käy vaan tankilla tai kaupassa mutta on niitäkin päivä ollut kun on ylityöt eikä ole muistanut ilmoittaa. Silloin me lasten kanssa viemme hänelle aterian töihin, että saa syödä. Ja jos on vaan 1-2 tyypin kanssa, vein heillekin.

Kyllä parisuhteessa kuuluu tietää mitä toinen tekee!

Raja menee kyllä siinä, että jos on luvan laivamatkaan saanut, sinä aikana ei puolin eikä toisin soitella. Viestiä saa laittaa, mutta muuten annetaan toisen rentoutua! Se on vapaata itsellekin

Vierailija
17/59 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän pääsee puol 4 töistä ja jos ei tasalta näy niin usein soitan että minne on jäänyt.

Vierailija
18/59 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 54, mutta meillä myös lähes näin. Kyllä meillä mies melkein aina ilmoittaa, jos töistä tullessaan jonnekkin poikkeaa. Meillä on lähes aina jotain yhteistä tekemistä/menoa tai sitten toisella meistä on sovittua menoa, joten ei ole aivan sama kestääkö työpäivä neljään vai kuuteen. Musta olis ainakin tosi ankeeta tämä yhteiselämä, jossei olis yhteisiä asioita, että olisin vaan yksin kotona lasten kanssa ja mies menisi omia menojaan...

Vierailija
19/59 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se voi olla sellaista. Meillä tilanne on se, että itse aina kesäisin ja muulloinkin (lomat ei osu yhteen) menen kotimaahan vanhempieni luo lasten kanssa ja näin annan miehelleni parikin viikkoa yksinoloa kotona. Yleensä hänelle tulee sillon jotain Suomen kavereita kylään, enkä ole ikinä pelännyt, että mies pettäisi. Enkä ole nähnyt mitään syytä, miksei hän voisi jäädä yksin kotiin.

Ehkä joku miehen oma thaimaan-reissu olis liikaa. Ei siksi, etät hän heti siellä menisi vieraisiin, vaan siksi, että minä ja lapset haluttais myös mukaan.

Vierailija
20/59 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisella pitäisi olla samat oikeudet?

Miksi mies saa mennä ja tulla miten huvittaa, mutta naisen on oltava kotona lasten kanssa?

Taitaa olla joku mies täällä provoilemassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän